Followers

Monday 10 December 2012

Siapa Sebenarnya Lelaki Ini ?


Dalam dunia serba moden ini masih ada diantara rakyatnya yang masih memelihara adat resam dan budaya satu-satu bangsa itu.Seharusnya kita sebagai individu yang mempunyai bangsa tersendiri   berterima kasih kepada mereka-mereka yang sentiasa memelihara adar resam serta sesuatu budaya itu agar ianya tidak hilang di telan zaman.

Budaya itu penting kerana tanpanya tempanglah sesuatu bangsa itu kerana ia mencorak kehidupan sesuatu masyarakat.Begitulah juga dengan lelaki dalam gambar diatas , berbangsa Jepun dan beliau merupakan di antara mereka yang menjadikan budaya sebagai punca mencari rezeki.

Namun perlu MMI ingatkan pemuda Jepun ini agak berbeza dengan sebahagian besar pemuda kita di Malaysia.Beliau sebenarnya mempunyai karektor dan wajah di sebalik rambut dan kacamata yang di pakainya.

Apa yang boleh MMI katakan ianya cukup mengejutkan dan ampa semua bolehlah Klik Sini bagi mengetahui kisah sebenar di balik gaya rambut ala-ala artis dan kacamata yang dipakai oleh si pemuda Jepun tersebut.

Anwar mesti suka ni !!

MMI.

1 comment:

Labels