Followers

Sunday 6 January 2013

Ada Artis Bertudung Selamba Bogel Depan Orang !!

Bukan Gambar Sebenar
Sejauh mana kebenaran berita ini MMI sendiri kurang pasti , namun MMI mahu muatkan dalam entri ini supaya kita semua dapat sama-sama jadikan pengajaran.Malah yang lebih penting jangan kita ambil mudah dengan suasana dan persekitaran kita kerana belum tentu disekeliling kita itu adalah mereka yang sama dengan kita.

Untuk itu ikuti pendedahan berapi kat bawah ni ,

Ada sorang artis ni menghadiri sesi fotografi dengan satu majalah dan dia menggayakan fesyen rekaan rakan SS itu. Walaupun naluri rakan SS ini lebih ke arah kewanitaan, tetapi dia tetap sedar yang dia dilahirkan sebagai seorang lelaki, jadi mereka berdua bukanlah mahram.

Namun belum sempat dia memberikan bajunya kepada artis terbabit dan sebaik menoleh ke arahnya, artis berkenaan sudah menanggalkan bajunya. Artis terbabit ketika itu hanya bercoli, tetapi kepalanya masih bertutup! 

Tak terkatalah rakan SS dan artis itu tanpa segan silu memintanya membantu memakaikan baju untuk sesi fotografi itu. Pelik rakan SS memandangnya, memanglah mereka berdua dalam bilik persalinan, tetapi cara artis itu memang tak kena. 

Rakan SS itu mengadu pada SS yang dia tak faham konsep artis sekarang yang kononnya sudah berhijrah. Takkan sekadar menutup kepala dan pakai baju labuh dikatakan berhijrah dan insaf sedangkan perlakuan masih begitu juga. 

Tudia apa nak jadi ni ? sebagai artis yang sudah mengaku berhijrah mengapa perkara semacam ni boleh dilakukan ? Takkanlah langsung tak fikirkan tentang maruah dan harga diri ?

Ya kita tahu walaupun bertudung mereka masih terlibat dalam industri hiburan tetapi janganlah sampai ambil mudah semua perkara kena ingat tubuh badan tu aurat.

Dengar cita ada lagi artis bertudung yang masih tidak kisah ‘berbogel’ depan pereka fesyen di kalangan lelaki lembut ini ! Tu dia aih betul ker ??? Baca Selanjutnya

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels