Followers

Saturday 12 January 2013

KL112 Nga & Ngeh PALING RUGI !!


Himpunan Shamsidar hari ini mencatat sejarah apabila manusia paling rugi sekali adalah Nga dan Ngeh.Pasti ramai yang nak tahu kenapa MMI kata macam tu kan?

Haa cerita dia , sebelum ni bukan depa dua yang dok bising rata jalan nak saman pisau.net ? Lepas tu tak tau mana satu pisau.net jadi dalam dok kaya raya tu umumlah nak bagi RM1000 dekat sapa-sapa yang boleh dedahkan identiti pisau.

Kalau ampa perasan MMI pun ada dedahkan identiti pisau juga , tapi sampai la tak bayar-bayar pun ! tak percaya ampa Baca Sini 

Jadi mesti ampa tanya apa kena mengena pisau dengan himpunan ni betoi dak ?

Kalau ampa nak tau entri dalam blog pisau.net ari ni dengan jelas sekali bagitau yang pisau ada dalam stadium !

Haaa tak percaya ampa baca kat bawah ni ,

Pisau kata..

Dalam kepanasan didalam stadium wakil orang Asli dari Semenanjung Tijah Yak Chopil telah tersilap hentam. Beliau membangkitkan tanah orang asli yang dirampas di Lojing Kelantan. Kelantan diperintah oleh PAS,ada haprak pakatan yang kecut telur dan gelabah apabila Tijak Yak berkata hak orang asli dinafikan serta banyak tanah orang asli telah dirampas oleh kerajaan(Kelantan).Katanya lagi hari ini juga patut diingat dalam sejarah bahawa orang asli harus dilayan sama adil.

Barisan pemimpin yang berada diatas pentas kesemuanya kelihatan resah apabila seluruh haprak pakatan didalam stadium mendengar sendiri bagaimana kerajaan Khawarij PAS Kelantan menzalimi orang asli.

Himpunan Shamsidar kali ini kelihatan hambar,budak disebelah Pisau kata tak best dan tak mencabar sebab tak boleh nak bertempur dengan polis.pisau.net

Hahaha nampaknya melepaih lagilah Nga dengan Ngeh..

Cayalah pisau !

Psstt MMI ada atas pentas pun puak-puak tu tak perasan hihihi...Oklah nak pi makan sat lapaq ni..Oh ya terlupa pula kepada juak-juak yang turun berdemo hari ini kalau ada yang rasa lapaq tapi tak ada duit ampa boleh tanya pisau kat mana nak Ambik Elaun !

MMI.

1 comment:

  1. Tijah Yak Chopi patut diberi pujian kerana berani bercakap benar,kalau kerajaan salah tak kira PR ke BN ke memang patut ditegur secara jujur.sikap ni lah yang payah dimiliki oleh para pemimpin sekarang.

    ReplyDelete

Labels