Followers

Friday 18 January 2013

Tu Dia India DAP Pula DEMO Di Komtar !!


Nampaknya Guan Eng dan Rejim DAPigs sikit hari lagi boleh muntah darah lah jawab dia.Bukan sebab kena santau ka apa ka tapi kerana ahli sendiri pun sekarang ni dah mula protes dengan parti sendiri.Jika sebelum ni bukan main naik tocang lagi tuduh UMNO macam-macam hari ni kena batang hidung sendirilah.

Warga India yang turun berdemo tadi di Komtar merupakan ahli parti DAPigs yang tidak berpuas hati dengan pemilihan CEC parti baru-baru ini yang menimbulkan banyak tanda tanya dan dilihat terlalu dikuasai oleh bangsa Cina.

"Dont kill our Indian candidates" dan "CEC DAP tidak sah" antara perkataan yang ditulis disepanduk yang dibawa mereka sepanjang demo berlangsung.

Malah sudah ada bunyi dan perkataan yang tertulis mendesak supaya pemilihan CEC diadakan semula.




MMI nak tanya dekat ampa semualah kalau dulu mana-mana NGO turun berdemo bagi membela nasib orang Melayu,pertahankan agama Islam atau paling tidak mengecam pentadbiran kejam dan zalim Guan Eng dituduh sebagai dalang UMNO.Malah siap tuduh UMNO bagi duit lagi kali ni macam mana pula ?

Yang turun berdemo hari ini ahli DAPigs dan yang dikecamnya DAPigs juga.Jadi senang kira DAPigs bayar duit dekat peserta demo ni suruh turun buat kacau di komtar dan tuduh Guan Eng dengan parti DAPigs tak betoi.

Hahahaha Boleh ka lagu tu ?

sumber FB

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels