Followers

Friday 18 January 2013

GEMPAR Azmin Cuba Jatuhkan ANWAR ??!


Azmin ka ni ? Ish ish kesiannya MMI tengok sampaikan dah tak ada modal lain dah , isu Anwar tarik balik saman pun dia nak spin lagi.Agak-agak la Azmin oi , sudah-sudah lah cari la isu lain pula baru "steady" sikit MMI nak berhujah.

Isu penarikan balik saman Anwar terhadap KJ rupa-rupanya masih belum selesai.Anwar baru nak lelap mata alih-alih si Azmin dok buat gila pula dah.Sedar ke Azmin apa punca utama Anwar menarik balik saman terhadap KJ ?

Semuanya berkaitan kenyataan KJ apabila Anwar menarik balik saman terhadap beliau baru-baru ini , kenyataan Khairy dalam Sinar Harian semalam menyebut ‘beliau tidak menarik balik kenyataannya ke atas Anwar, tetapi cuma berkata apa yang dipetik itu tidak betul dan tidak tepat’.

“Beliau juga cuba gambarkan seolah-olah Anwar pohon perkara itu diselesaikan di luar mahkamah kerana bimbang dengan perbicaraan penuh,” jelas Azmin pada sidang media di ibu pejabat PKR.

Beliau berkata, dua kenyataan ini bukan sahaja angkuh dan bohong, malah bertentangan dengan syarat penyelesaian yang dimeterai kedua-dua pihak. 



Amboi-amboi marah sungguh dia !! Oklah kalau dah macam tu rasanya Azmin perlu cepatkan proses untuk menyaman semula KJ dan tolong libatkan Anwar sekali.

MMI tak sabar nak tengok Anwar berdepan dengan Ezam Mohd Nor ! Kita kasi Anwar terkencing dalam seluar bolehlah si Azmin tolong lapkan.

Alo Azmin ang kena faham bukan soal KJ yang minta tarik balik saman bro..Anwar yang nak tarik balik saman jadi dah orang nak tarik jalan jalah..Tapi MMI rasa tak ada hal kalau ampa nak buka semula KJ dan 2 saksinya bersedia bila-bila masa untuk berdepan dengan Anwar.

Cuma MMI nak pesan dekat Azmin lah , apa yang sedang dilakukan oleh Azmin sebenarnya adalah tindakan yang menguntungkan UMNO , BN dan seluruh rakyat Malaysia kerana Azmin sebenarnya sedang berusaha dengan gigih untuk jatuhkan Anwar melalui tindakan mempertikaikan kenyataan KJ ! 

Nak tahu perkara tersirat kenapa Anwar mahu menarik balik saman terhadap KJ ? Baca Sini    

Kepada Azmin dan Anwar kalau ada teloq saman la semula !!!

MMI.

1 comment:

  1. Puak P'Gay'R ni dok main wayang cina tak habih.....

    ReplyDelete

Labels