Followers

Saturday 23 February 2013

GEMPAR Insiden Lahad Datu - Anwar Kini Di Timur Tengah ???


Apa kena mengena insiden Lahad Datu dengan Anwar di Timur Tengah ? Barangkali tak ramai yang sedar kedua-duanya mempunyai persamaan dan kaitan diantara satu sama lain.Mengikut maklumat terkini Anwar Ibrahim kini di kesan berada di Timur Tengah dalam misi beliau mencari suaka politik.

Di khabarkan Anwar perlu segera mencari suaka politik dari negara lain kerana kedudukan beliau kini terancam.Terancam bukan kerana diugut atau yang seangkatan dengannya tetapi kerana menjadi sebahagian daripada mereka yang bertanggungjawab terhadap insiden di Lahad Datu baru-baru ini.

Amacam dengan berita diatas ? Boleh bikin panas tu bro...

Baiklah sebenarnya berita diatas TIDAK BENAR , saja MMI letakkan sebegitu supaya rakyat dapat faham dan kenal siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Untuk makluman ampa kemelut dan insiden di Lahar Datu kini semakin meruncing.Apa mungkin ada tangan-tangan ghaib khususnya dari Malaysia turut terlibat ?

Berikut adalah pendedahan yang dibuat oleh blogger Dr MiM tentang isu yang kini melanda Lahad Datu Sabah.

Buat masa ini, kepimpinan pembangkang pening kepala apabila Reuters mendedahkan penglibatan pakatan pembangkang di dalam isu pencerobohan 150 orang di Lahad Datu.

Anwar Ibrahim sendiri terpaksa menjawab memandangkan isu ini boleh memudaratkan imej pakatan pembangkang di Sabah dan juga negara ini.Baca selanjutnya di SINI 


Jika ampa masih ingat manusia bernama Anwar Ibrahim pernah menggemparkan negara apabila lari berselindung di kedutaan Turki satu ketika dulu. Ingat lagi dak ??? Perkara yang hampir sama kini mungkin berlaku lagi kerana Anwar tahu tembelangnya semakin pecah.

Psstt Pihak berwajib tolong pastikan Anwar kekal dalam negara selagi insiden di Lahad Datu masih belum selesai.Dari bisik-bisik diluar sana rasanya jerat bakal makan tuan !!

MMI.

1 comment:

  1. Patutlah semalam bini dia tak jadi buat pc tu

    ReplyDelete

Labels