Followers

Saturday 16 February 2013

HOT 30 Ribu Ahli PAS Kini Bersedia Tinggalkan Parti ?!!!!!

Gambar Hiasan
Apa yang dah berlaku kepada parti PAS sampaikan 30 ribu ahlinya diberitakan bakal meninggalkan parti tersebut ? Apa yang boleh MMI simpulkan sekiranya ianya berlaku maka hampir pasti parti PAS akan berkubur dalam sedikit masa lagi.

Malah sudah ada persoalan yang diajukan kepada MMI , apa pula akan berlaku terhadap Nik Aziz,Hadi Awang dan juak pimpinan songsangnya sekiranya PAS berkubur ? Jawapannya mudah mereka barangkali bakal menjadi ahli parti DAPigs kerana sejak 2008 yang lalu DAPigs adalah sahabat karib kepada Nik Aziz dan Hadi Awang.

Masih lagi merujuk kepada blog MPP , semalam blogger tersebut menyatakan Dato Haron Din akan membuat sidang akhbar bersama Dato Hasan Ali hari ini . Setakat ini , tujuan dan kandungan sidang akhbar tersebut masih lagi dirahsiakan..

Hasan Ali yang juga merupakan Presiden JATI, dikatakan akan cuba membawa bekas Timbalan Presiden Pas, Ustaz Nasharuddin Mat Isa ke majlis tersebut..

Gua syak, sidang akhbar tu bertujuan untuk menjelaskan desas desus tentang Dato Haron Din yang didakwa telah keluar dari Pas.. Dan ia juga mungkin berkait dengan isu penggunaan kalimah Allah oleh orang kafir yang disokong oleh Anwar dan Pakatan Rakyat..Baca seterusnya di MPP 

Dari maklum balas awal.., 30 ribu ahli Pas yang pro ulamak bersedia untuk keluar parti jika benar Dato Haron Din meletak jawatan..

Apapun.., kita tunggu untuk tahu cerita yang sebenar..

MMI.

1 comment:

  1. ramai lagi ke ahli pas..bukan semuanya dah jadi ahli umNOOOOO...

    ReplyDelete

Labels