Followers

Friday 22 March 2013

Lagi Sikap Ganjil Bang Non !!


Seperti sebelumnya MMI pernah kata si Anwar ni ada perangai pelik sikit senang cita ganjil lah.Dalam beberapa keadaan mamat ni akan bersungguh-sungguh melakukan sesuatu dan kadang kalanya dia buat-buat bodoh.

Cuba peratikan isu-isu besar yang pernah berlaku melibatkan musibat ni ada saja cara dan tindakannya dan paling pelik sekali sampaikan puak-puak berkopiah dan berserban pun termakan dengan lentok-liuknya.Pernah MMI diceritakan oleh salah seorang penyokong tegar PAS yang mereka sebenarnya langsung tak suka kepada Anwar tetapi dalam masa yang sama mereka jugalah yang bertempik di pentas-pentas ceramah bila Anwar buka mulut.

Tak ke haru namanya tu !! Mungkin puak-puak ni belum sedar sepenuhnya kot biasalah orang kalau dah terlalu taksub dengan sesuatu tu air sejuk pun dia kata air kopi.Sekarang ni macam tulah kalau puak PAS kata yang tu kucing tapi kalau Anwar kata yang tu penguin habis tok-tok lebai angguk kepala.

Hihi lu pikir la sendiri !!

Sama macam isu gambar com molot yang tengah laris di ruang-ruang maya sekarang ni , boleh ka si Anwar ni ambik keputusan untuk saman si blogger tu !! MMI bukan kisah sangat pun Anwar nak saman ke tak nak saman tapi kenapa saman saja ? Kenapa Anwar langsung tak berani buka mulut untuk melakukan sumpah laknat menyatakan bahawa orang dalam gambar tersebut bukan dirinya ? Susah sangat ke nak bersumpah bagi mempertahankan maruah diri sendiri ??

Kalau MMI la di tuduh menyontot papagomo , CONFIRMED !!  masa tu juga buat penafian malah penafian itu sudah pasti MMI lakukan dengan pelbagai cara termasuklah bersumpah laknat sesungguhnya MMI tak pernah menyontot si papagomo.Mudah kan ??? Tapi kenapa Anwar tak boleh buat ???

Mungkin ada pihak-pihak tertentu yang akan kata MMI bukannya pernah kenal dengan si Anwar tu secara dekat ! YA memang betul MMI tak pernah rapat dan kalau boleh tak nak rapat langsung bimbang BUMPER kena rodok.

Tapi bukan MMI sorang yang pertikai , puak-puak yang pernah berkorban jiwa dan raga untuk Anwar pun kata benda yang sama.Tak percaya ??


Memang si Anwar ni ganjilkan ? Sebab ganjil tulah yang semua dia taroh !! Are You Homeseksual and Biseksual ?? Err aaa ini semua kerja UMNO !! Pegirahhhh...

Tolah Anwar jauh-jauh !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels