Followers

Monday 4 March 2013

MEDIA Pembangkang HINA PERWIRA NEGARA !!


Pasti ramai yang hairan apa kena mengenanya gambar mendiang Kanang Anak Langkau dengan entri kali ini ? Yang pasti sememangnya ianya masih berkaitan dengan insiden di Lahad Datu.

Seperti semua sedia maklum isu pencerobohan Lahad Datu kini menjadi tanggungjawab pasukan keselamatan dan kita sebagai rakyat diminta supaya bertenang serta memberikan kepercayaan kepada mereka untuk menangani permasalahan ini.

Namun sebaliknya berlaku di pihak media pro pembangkang.

Mereka di kesan cuba memanipulasi situasi yang sedang berlaku sehinggakan sampai ke tahap MENGHINA wira-wira negara khususnya mendiang Kanang Anak Langkau.


Kenyataan akhir dari suarapakatanrakyat amat jelas sekali satu penghinaan bukan saja terhadap mendiang Kanang Anak Langkau tetapi juga barisan wira negara yang gugur dalam pertempuran mengusir penceroboh di Lahad Datu.

Memang terdesak , dalam keadaan negara sedang menghadapi pencerobohan suarapakatanrakyat boleh pula mengeluarkan kenyataan sedemikian ? 

MMI nak bertanya semua , dalam keadaan negara sedang diceroboh apakah kita masih mahu membicarakan soal pembaziran kewangan ? 

Inilah BANGSAT yang langsung tidak berhati perut dan ianya begitu jelas sekali SATU PERTIKAIAN  & PENGHINAAN bukan saja terhadap mendiang Kanang tetapi juga kepada wira-wira negara yang gugur mempertahankan tanahairnya.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels