Followers

Saturday 6 April 2013

Anwar Makin TENAT PKR Selangor RASUAH !! #TolakPR #SayangiSelangor #PRU13


Semalam semua dah sedia maklum mamat ni dah buat pengumuman akan bertanding di Permatang Pauh.Hahaha sebelum ni bukan main nak bertanding di Perak la di Selangor la alih-alih tak berani pun.Apa yang MMI nak citakan kat ampa ni sedikit sebanyak akan menunjukkan betapa Anwar ni sememangnya penakut dan langsung tidak bertanggungjawab.

Untuk makluman ampa semua Anwar ni merupakan penasihat ekonomi kerajaan negeri Selangor.Jadi maksudnya segala pergerakan kewangan dan yang sewaktu dengannya juga berada di bawah pengetahuannya.

Yang menjadi kemuskilannya sekarang adalah Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor dikaitkan pula dengan amalan rasuah.Tu dia mai kot mana rasuah pula sedangkan puak-puak nilah yang selalu mengutuk dan menuduh kerajaan serta UMNO rasuah ?


Walaupun tuduhan rasuah tersebut berkisar kepada parti PKR namun ianya berlaku di Selangor dan dalam cawangan Khalid Ibrahim sendiri.Dari mana datangnya dana tersebut kalau bukan dari dana-dana tertentu contohnya dari kerajaan negeri mahupun parti atau dari tangan-tangan ghaib yang ada kat luar sempadan Malaysia tu.

Seorang anggota di cabang PKR yang diketuai Tan Sri Khalid Ibrahim hari ini membuat laporan ke atas menteri besar Selangor itu atas dakwaan menyalahguna dana berjumlah kira-kira RM20,000 dari cabang parti itu.

Satu video yang disiarkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia di portal Youtube menunjukkan anggota cabang berkenaan, Airos Shahidin Manaf yang membuat laporan berkenaan atas dakwaan tidak menerima penjelasan sewajarnya berhubung isu tersebut.



Hah puas hati ? Najis yang di bawa Anwar kini sudah terpalit di seluruh Selangor dan busuknya bukan saja di hidu oleh rakyat tetapi juga juak-juak PKR sendiri.

MMI nak tanya satu soalan berdasarkan laporan SPRM yang dibuat tu masih ada kaitan dengan UMNO ker ??

Kepada Khalid Ibrahim lepas ni jangan la pula dok buat gagap nak jawab soalan ni yer , dah 6 bulan puak-puak tu bagi masa ang buat apa ? 

Apa punya Menteri Besar , siap ada penasihat ekonomi lagi tu tapi RM20 ribu pun nak rembat !!

RM20 ribu tu sikit sangat takkan Khalid nak balun ? Sapu duit Rumah Urut dengan Pasir selangor pun dah kaya raya khalid oi.

Tapi mungkin la Ronnie Liew (rumah urut) dengan Anwar Ibrahim (pasir) dah belasah semua tak bagi kat Khalid rasanya..

Untuk semua ampa kena baca juga apa yang RajaPetra tulis ni sebab ianya jelas sekali menunjukkan semenjak Pakatan Haprak mentadbir Selangor isu rasuah tak pernah selesai Baca Sini 

Paling sempoi Anwar buat bodo ja , Khalid ang selesai sendiri lah....

So moral of the story puak-puak Pakatan Haprak ni bercakap ja banyak , kalau sekali tengok dengan dengar cakap mereka dah macam burung merpati putih tetapi di sebalik tu semua lebih dari gagak yang makan bangkai.

MMI.

1 comment:

Labels