Followers

Tuesday 30 April 2013

BUDAK ANWAR ~ Benarkah Rahman Maidin Di Terima Penyokong Parti ??!!!


Rahman Maidin adalah calon dari parti PAS yang mewakili pembangkang bagi kerusi P042 Tasek Gelugor bagi PRU13 kali ini.Rata-rata penduduk Tasek Gelugor sudah pun sedia maklum bahawa Rahman merupakan calon yang akan bertanding menentang calon BN Syabudin Yahya.

Namun sejauh mana ampa semua mengenali Rahman Maidin ? 

Jom kita cita sikit tentang Rahman Maidin ni , Walaupun PAS bersorak gembira dengan kehadiran Rahman Maidin di dalam parti itu – hakikatnya di kalangan orang PKR (tahu dan faham dengan hati budi Rahman Maidin) – yakin bahawa ANWAR ada strategi khusus untuk bawa Rahman Maidin ke dalam PAS.

Anwar cukup maklum , kalau PAS setakat mempunyai pemikiran yang ada sekarang, Pakatan Rakyat tidak akan mampu bergerak jauh. PAS perlukan kalangan think-tank yang lebih liberal dan mampu untuk berdepan dengan cabaran realiti sebenar. Rahman Maidin akan memberikan pemikiran ekonomi yang lebih baik dan kehadapan.

Orang PAS patut tahu, Rahman Maidin memang budak Anwar buat sekian lama. Apakah dengan kemampuan dirinya sendiri, Rahman Maidin boleh duduk di MRCB? Semuanya dilakukan oleh Anwar.

Anwar tidak risau dengan kehadiran Rahman Maidin di dalam PAS. Rahman Maidin akan memberikan LEBIH peluang buat Anwar untuk buat placement di PP selepas PRU akan datang. Sekiranya PAS menang lebih kerusi berbanding PKR di PP, Anwar masih mempunyai BUDAK SURUHAN sebagai Timbalan Ketua Menteri.

PAS memang naif kalau Rahman Maidin nak selamatkan parti itu. Yang nyata, lebih jahanam.

Kalau ampa rasa MMI saja buat propaganda , ampa pi Tasek Gelugor chek sendiri budak Anwar tu buat apa !!..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels