Followers

Wednesday 10 April 2013

Siapa SAILANG Tian Chua ?? #PG13 #PRU13 #TolakPR


Siapa SAILANG Tian Chua ? Apa pula yang di buat mamat ni sampaikan kena sailang ? Kalau bercakap tentang si Tian Chua ni banyak pihak dah faham sangat dah.Sejak dulu kerja dia asyik sailang orang ja haa sekarang ni orang lain pula kasi sailang sama dia.

Di Parlimen Batu baru-baru ni Tian Chua turun buat ceramah , kawasan sendiri tu bro ! Fuh hampir 100,000 ribu penyokong dan orang ramai hadir memberikan sokongan kepada si Tian Chua ni , tak percaya ampa tengok sendiri gambar kat bawah ni..






Hahaha nampak sangat dah dekat-dekat nak pilihanraya baru kalut nak turun kawasan.Sama lah macam si Nurul Izzah tu sebelum ni bukan main lagi pi sana pi sini sampaikan rakyat dalam kawasan sendiri pun buat tak tau.

Pengundi di Parlimen Batu akan menyingkirkan Naib Presiden PKR, Tian Chua kerana sudah bosan dengan sikap wakil rakyat terbabit yang sering memberi alasan setiap kali gagal mengatasi masalah rakyat. 

Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) akan dijadikan medan untuk pengundi memastikan Tian Chua tidak mampu terus membohongi rakyat kononnya beliau tidak mendapat peruntukan pembangunan parlimen disediakan kerajaan, selain tidak diberikan jawatan dalam Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) untuk membantu memajukan kawasan itu. Pengerusi Barisan Nasional (BN) Parlimen Batu, Datuk Yahaya Mat Ghani @ Abbas berkata, berdasarkan kajian jentera BN sejak lima tahun lalu, majoriti pengundi sudah muak dengan ketidakmampuan Tian Chua mengatasi masalah setinggan dan menyediakan perumahan untuk masyarakat berpendapatan rendah. 

“Kita ada 53 cawangan UMNO dengan 11,800 ahli dan dibantu dengan cawangan MCA, MIC serta parti komponen BN lain. Kali ini saya yang mengetuai jentera BN Parlimen Batu akan memastikan pengundi tidak terpedaya lagi dengan janji kosong dan pembohongan Tian Chua.Baca Selanjutnya 

Cerita mudah Tian Chua sudah kena sailang di Batu , lepas ni mengundi rakyat di Parlimen Batu perlu sedar dan perlu segera bingkas bangun dan ampa semua kena SAILANG Tian Chua supaya dia boleh lagi dok bohong rakyat.

Ingat duit rakyat Selangor yang bayar gaji dia di parlimen !! Ampa nak perkara sama berulang ka ???

MMI.

2 comments:

  1. yang ada dalam ceramah tu melayu bangang, melayu tongong dan melayu tak sedar diri jadi barua cian lahanat

    ReplyDelete
  2. jangan lupa tuduhan tian chua terhadap peristiwa lahad datu...patutnya masa dia ceramah tu lah kita desak dia minta maaf.....

    ReplyDelete

Labels