Followers

Monday, 8 April 2013

TERKINI Ustaz Kazim Umum Masuk PR ?!!!!


Terkini Ustaz Kazim seorang penceramah bebas yang cukup terkenal dengan lenggok kata-katanya sewaktu menyampaikan ceramah diberitakan masuk Pakatan Haprak.Sudah pasti ramai yang mengikuti beliau selama ini terkejut kerana keputusan yang dibuat.Sudah pasti banyak pihak tertanya-tanya mengapa Ustaz Kazim berbuat demikian ?

Apakah beliau bakal di calonkan sebagai wakil rakyat bagi Pakatan Haprak nanti ? Untuk mengetahui kenapa Ustaz Kazim masuk Pakatan Haprak ampa tengok video kat bawah.



Jangan marah aa , Ustaz Kazim kena masuk bagi penerangan supaya ianya jelas sebab anak papa si Nurul Izzah tu banyak sangat meroyan.Ustaz Kazim orang agama dan ilmu yang ada pada beliau menyebabkan kedudukannya hari ini jauh lebih tinggi hatta dari Nik Aziz sendiri.

PAS parti Islam ? Gambar kat bawah ni nak kira lagu mana ?????


MMI.

6 comments:

  1. Lihat BUKTI jelas kenapa kami BERSARA awal dari UMNO...

    BUKTI 1
    BUKTI 2
    BUKTI 3
    BUKTI 4

    Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

    Adik2 semua jgn bersangka buruk kpd kawan2 yg berada di kem Barisan Nasional.... Mereka mungkin terpaksa menurut desakan mak ayah atau sapa2... Tapi takpa.. Jangan risau, mereka tetap akan undi Pakatan Rakyat ( Pesan awal2 kat mereka. Kita tiada pilihan )... Undi adalah rahsia.. Kita tentukan..

    Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di Facebook


    Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah.... Ok. TKasih :-)
    http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
    http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
    http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengundi Johor8 April 2013 15:18

      UBN is no perfect, but I choose which is better and which is safer for my religion and for my country. Dan lagi, bnyk tuduhan tanpa bukti, mere assumption and hearsay.
      So I'll vote for UBN insyaAllahuta'ala !

      Delete
  2. yes... UMNO/BN is not perfect, they dont need to be one !!! however the PR who claimed to perfect in every corner , appears to be a big funeral for islam and the malays. my vote for UMNO/BN , definitely

    ReplyDelete
  3. sudah lah..berkempen la baik2..tak pyh dok fitnah..cari fakta,termasuk video altantuya pun KALAU ada..

    ReplyDelete
  4. Tu dia tentera PR dah masuk kempen menyamar jadi orang UMNO la pulak.. Woi taktik lama pembohong lagu tu ke nak cari undi dan simpati... Boleh blah lah... Kalau betul hampa parti orang beramal dengan Islam politik lah elok-elok.. Ni tidak kerja macam musang berbulu ayam.. Patutle Allah tak nak bagi kuasa kat PR, pembohong, putar belit, suka menuduh, taksub buta tuli dan bermacam-macam lagi..

    ReplyDelete
  5. Pas kena luku kepala dgn dap. Pas kena balun pungkoq dengan pkr. Pas dan pkr jilat pungkoq + tapak kaki dap. Habis nnt camno dgn nasib org melayu dan org islam kat malaysia nnt?

    ReplyDelete

Labels