Followers

Sunday 12 May 2013

Himpunan Bantah REJIM DAPigs Di Pulau Pinang ?!!!


Semalam berlangsungnya satu perhimpunan di stadium Batu Kawan bagi membantah keputusan pilihanraya ke13 baru-baru ini.Khabarnya ramai juga yang hadir untuk sama-sama dengan Anwar Ibrahim walaupun stadium yang berkapasiti 50 ribu itu tak penuh.

Sejak dari awal petang lagi sudah ada pergerakan dari semua arah malah MMI yang dalam perjalanan ke bahagian pulau pun sempat melihat deretan kenderaan dan motorsikal yang meluncur laju mungkin untuk ke stadium Batu Kawan walaupun sebahagian besarnya adalah kenderaan yang terperangkap dalam kesesakaan akibat himpunan tersebut.


Namun ada sesuatu yang agak pelik berlaku semalam , himpunan untuk membantah keputusan PRU13 itu tidak benar-benar menjadi kerana yang dibantahnya adalah keputusan di peringkat persekutuan dan juga negeri-negeri yang tidak di menangi oleh Pakatan Haprak.

Hahaha apa hal dengan Pulau Pinang dan kerusi-kerusi yang dimenangi oleh calon Pakatan Haprak ? Apa beza dengan kerusi yang dimenangi oleh BN ? kihkih dasar hipokrit dan pembohong Anwar berjaya memperbodohkan rakyat Pulau Pinang semalam.

Malah Guan Eng yang turut berucap juga langsung tidak menyentuh tentang kerusi yang dimenanginya tetapi dalam masa yang sama melahirkan sokongan kepada himpunan yang diadakan.

Hahaha alo brader jangan pertikai keputusan tertentu sahaja , pertikai semua sekali termasuk kerusi Anwar dan Guan Eng di Pulau Pinang.

Dalam masa yang sama dah ramai orang mula tertanya - tanya mengenai pengundi hantu dari kalangan warga Cina ni. Nak pulak bagi kawasan yang dimenangi oleh DAPigs sendiri.

Malah, dalam Malay Mail sebelum ini pun turut menyaksikan perbezaan diantara jumlah populasi rakyat berbangsa Cina dengan pengundi jauh berbeza.

Kepada semua jangan sesekali terpedaya dengan dakyah terbaru ini kerana ianya di rancang bermotifkan kepada 2 perkata utama iaitu menyelamatkan karier politik Anwar Ibrahim kerana janjinya untuk berundur dan menimbulkan tsunami penentangan yang kononnya dari suara rakyat.

Tapi sorylah Anwar , rakyat tak menyokong pun !! Yang hadir tu tak sampai 5 % pun dari jumlah rakyat Malaysia.

Bodohnya Pakatan Haprak Klik Sini 

Baca juga di SINI & SINI 

MMI.

8 comments:

  1. BODOH BENAR PUAK-PUAK INI YA. SAMA PELIWAT DAN PELANGGAN PELACOR PUN BOLEH PERCAYA.

    ReplyDelete
  2. TU KAN PENYAKIT YG BERJANGKIT KEPADA PENYOKONG KEPADA ORANG YANG DAH TERLAMPAU GILA NAK JADI PM...... JADI PUAK-PUAK YANG BERHIMPUN KAT STADIUM SEMALAM PAKAI BAJU WARNA HITAM TU IALAH BODOH @ BANGANG AL BAHALUL...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tuduh sebarangan idola kami...
      takbir!!!
      hidup Anwar!!

      Delete
    2. Hah idola la sgt... dok agung2kan secara melulu.. apa pn xmau terima.. org bodoh pn tau kesahihan dia.. xmau buat perbandingan bijak.. yg tau dok cri idola.. hallooo.. nk cri idola, jgn cri yg jalanan.. MURAH!!

      Delete
    3. Idola ka kna prmain mcm tndang bola..idola yg bodo n jahil pun nak ikut ka..elok la 2x bodo n jahil..ada kwn2 yg saudara 1 bngsa 1 agama ni mnta la tlong ajaq n tnjuk sat..bengap smpai x ktahuan ni..

      Delete
  3. PROJEK PELACUR DARI BENUA CINA DAH LAMA.. RONNIE LIU TAHU..

    ReplyDelete
  4. Org umno dah lama sedar dgn perangai anuwar..skrg giliran kaum cina pula la kena tipu...wakaka

    ReplyDelete
  5. Ramai orang muda dtg perhimpunan tu mungkin nak pak sheikh anuwar langsai dan mansuh hutang ptptn masa belajar tu...bodoh punya orang muda...

    ReplyDelete

Labels