Followers

Saturday 13 July 2013

DAP & Gerakan Ala Komunis , Hati-Hati Dengan Kit Siang !!


Siapa yang tak kenal Lim Kit Siang bapak kepada Rejim DAPigs yang kini sedang memperluaskan dinastinya di Malaysia.Sejak Pakatan Haprak dengan di terajui oleh DAPigs menang dalam PRU12 yang lalu di Pulau Pinang , Kit Siang sebenarnya sudah pun mencapai cita-citanya untuk menguasai salah satu daripada tanah hak milik orang Melayu.

Melalui Lim Guan Eng sebagai ketua menteri Pulau Pinang kemaraan rejim DAPigs berterusan malah sehingga artikel ini di tulis mereka sebenarnya sudah pun memasakkan kuda-kuda dan menjadikan Pulau Pinang sebagai kubu kuat DAPigs.

Rejim ini bukan sahaja menguasai Pulau Pinang malah ianya sudah sampai ke tahap menjadi raja dalam Pakatan Haprak.Berdasarkan perkiraan MMI , DAPigs melalui Kit Siang dan Guan Eng sahaja sudah cukup untuk menafikan pengaruh Anwar Ibrahim sendiri.

PAS pula semacam kacang sahaja bagi DAPigs kerana sejak PAS bersekongkol dengan Pakatan Haprak mereka tidak ubah seperti pencacai yang tidak bertuan.

Malah melalui sumber , di beritakan sudah terdapat pemimpin DAPigs khususnya di Pulau Pinang yang menganggap untuk menjaga hati atau memikat penduduk Melayunya tidak ubah seperti menjaga sekawan kambing biri-biri.

"Untuk jaga orang Melayu bukan susah , kita buat majlis makan dan jemput mereka hadir..habislah" begitulah lebih kurang ungkapannya.

Persoalannya mengapa perlu kenyataan seperti itu diungkapkan ? Jawapannya mudah , DAPigs tidak pernah menghormati orang-orang Melayu khususnya yang tidak menyokong perjuangan mereka.Malah sejarah telah membuktikan bahawa pemimpin DAPigs pernah menganggap Melayu itu SAKAI dan mahu Melayu MATI !


Jelas , terang lagi nyata DAPigs tidak pernah mahu mengiktiraf Melayu sebagai ketua mereka dan ini dapat di lihat dengan tindakan pemimpin mereka yang sering menimbulkan pelbagai kenyataan yang menghina pemimpin-pemimpin Melayu.

Terkini melalui kenyataan yang di siarkan dalam Malaysiakini yang kemudiannya di muat naik dalam blog Lim Kit Siang jelas sekali ianya merupakan kenyataan menghasut supaya rakyat terus membenci kerajaan dan pihak polis.

QUESTION TIME Who decides policy in this country? Is it the police? Are we as a nation supposed to be subservient to the police and ask their permission first before we implement anything? Are they, a government department, allowed to lobby actively for what they want and even against things that Parliament has passed? 

If anyone doubts that it was indeed a police state, all one has to do is to take a look at some of the provisions when it was promulgated. Here is a sampling, especially as it relates to police powers:

•Any police officer may arrest anyone if he is satisfied that he should be detained to preserve public order, to suppress violence or to prevent violent crimes.
•Any person arrested can be detained in police custody for up to 60 days. He can be detained for 24 hours with the authority of an inspector or above, and up to 48 hours with the authority of an assistant superintendent and above. With a report to the inspector-general, a person can be detained for more than 30 days.
•With the approval of the home minister, a person can be detained for up to two years.
Note that no crime need be committed before detention and that the police officer just needs to be satisfied that the person needs to be detained for the mentioned reasons. That basically gives a huge amount of discretionary power to the police. And where there is discretion, there is abuse.read more 

Apa yang sedang di lakukan oleh Kit Siang adalah meracuni pemikiran rakyat supaya terus-terusan mengangap pihak polis sebagai ajen yang melindungi kerajaan.Sedangkan pada hakikatnya pihak polis merupakan pasukan keselamatan yang bertanggungjawab memelihara hal ehwal keselamatan negara dan rakyatnya.

Kit Siang juga sebenarnya sedang berusaha untuk meyakinkan rakyat bahawa demontrasi di jalanan yang sering di lakukan oleh Pakatan Haprak itu sebagai sesuatu yang HALAL sedangkan pada hakikatnya ia lebih kepada tindakan membelakangkan suara majoriti rakyat Malaysia yang sudah pun membuat pilihan secara sah dan adil dalam semua peti undi melalui pilihanraya.

Mempertikaikan tanggungjawab pasukan polis bagi membendung perlakuan jenayah dan cubaan untuk mencetuskan huru-hara bererti Kit Siang sedang cuba untuk memerangi negara.

Hanya mereka yang berada dalam golongan kafir HARBI sahaja yang akan bertindak sedemikian dan cubaan Kit Siang ini adalah bukti jelas bahawa DAPigs merupakan musuh utama kepada negara Malaysia.

Hati-hatilah dengan Kit Siang kerana beliau pernah melakukannya pada 11 Mei 1969 !

 MMI

1 comment:

  1. memang DAP satu parti komunis, dari dulu lagi. kenapa PAS dan PKR boleh bergabung dengan DAP?

    ReplyDelete

Labels