Followers

Sunday 4 August 2013

Jom Ambik Tau Sikit !!!


Jangan pula ampa kata MMI merapu sebab letak gambar badak air ni , sebenarnya ada cerita yang MMI nak kongsi dengan semua.Kepada yang dah tau tu kira "refresh" lah sebab benda-benda macam ni kita kena pastikan orang tahu.

Oklah citanya "simple" ja mengikut kajian badak air seperti gambar kata atas sana tu walaupun di lihat macam spesis malas yang asyik berendam ja kerja dia , dah tu dengan badan besar bukan main mampu berlari lebih laju dari manusia.

Hah !! Jangan terkejut pula bro .. Ini cerita mengikut kajian mereka-mereka yang arif lah.

Tak percaya ka ? Percaya ja lah kalau tak mau juga ampa cari sendiri kat "google" kihkih..

Amacam brader nak test ka ??

Ada lagi bro mengikut cerita singa kalau dia mengaum boleh menjangkau 3 kilometer .. Tu dia lagi dasat hihihi tapi MMI nak pesan ampa jangan pula besok pakat-pakat pi cari singa nak buat "test" pula , hanya yang pakar ja tau macam mana nak "test" dia.

Ampa semua jangan marah na .. Tapi ada lagi satu yang rasanya perlu MMI ingatkan , ini berkenaan manusia pula dan berlaku di Malaysia.

Ada sorang lelaki ni dia cakap apa pun walaupun terang-terang menipu ada orang boleh percaya !! Betoi gang tak percaya cuba ampa chek tengok...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

MMI

2 comments:

  1. Dia ka,kahkahkahkah..apa cakapun, mesti ada pusingh punya.Tak buleh pusingh kalu.terus tunjuk lain orang,kasi salah.Dia juga butul.semua orang salah.Tapiiii, pangkah salah, atas paper undi ada butul jugak.Ini orang kasi duduk diam2,ini malaysia ada aman.

    ReplyDelete
  2. Ini olang ka, apa lgi mau celita.Semua olang pun pandai celita ma.Kasi bikin team balu kuat2 ma,kasi hantam 12-0 nnti Pru 14.Baru taw,melekapun nanti tidak buleh celita.

    ReplyDelete

Labels