Followers

Saturday 31 August 2013

MERDEKA Pakatan Style Fuiyoo Ada K-Pop !!


Wuih K-Pop mana pula ni ? Kalau menengok dari gambarnya sudah pasti ianya berlaku di Malaysia dan tentu ianya adalah persembahan sempena hari kemerdekaan negara kita.

Siapa yang anjur ni bro ? hahaha mesti akan ada yang kata MMI suka menyibukkan ? Hihihi ...

Gambar di atas adalah acara menyambut Ulang Tahun Hari Kebangsaan ke 56 anjuran persatuan dan parti-parti politik Kelapa Sawit, Kulaijaya. Yang hadir ialah MP Kulai, Teo Nie Ching.

Hmm kalau dah Nie Ching yang hadir, maka sahlah parti-parti politik yang menganjurkan itu adalah dari kalangan puak Pakatan Rakyat.

Ingatkan Pakatan Rakyat ni bila dah bersama PAS, bila buat persembahan untuk menyambut ulangtahun kemerdekaan negara, takle generasi mudanya macam tak cukup kain dan tak cukup butang pakaiannya. Namun begitu, tak le dapat di pastikan, samada diantara tetamu jemputan tu ada lebai PAS atau tidak.

Sehari dua ni jengah-jengah le FB lebai-lebai PAS, apa komen mereka. Sebab kalau BN yang buat persembahan semacam ini untuk menyambut ulangtahun kemerdekaan, pasti bertepek UMNO dihina mereka walaupun mereka tahu dalam BN tu ada macam-macam bangsa dan agama.sumber

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels