Followers

Saturday 10 August 2013

TAPAU Di Rumah Terbuka Puak Ni Mana Ada ADAB !!


GELOJOH !! Itulah kata-kata terbaik kepada puak-puak semacam ni , berdasarkan berita menyatakan belum pun majlis rumah terbuka selesai puak ni dah sibuk tapau dah.Buruk perangai !!


sumber anak seberang 

MMI

4 comments:

  1. Hahaha.. Kenapa kasi blur muka-muka mereka? Tayangkan je. Biar mereka malu. ��

    ReplyDelete
  2. Saya syak ini CINA-sentiasa-TAMAK/BONGKAK DAPBIAWAK/PKR! Maklumlah, bangsa PENDATANG yg dibawa British-Zionis laknat, diajaq MENYAMUN/MEROMPAK hak Bumiputera di bumi PUSAKA tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British-Zionis lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, adalah perkara BIASA! Sebab itu mereka juga boleh MENYAMUN Singapura dari Tanah Melayu pusaka kita dan lansung MENINDAS Bumiputera Melayu/Islam S'pura, tanpa rasa kemanusiaan, apalagi rendah diri!

    MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  3. Aku dah lame dgr perkara mcm ni..dulu ade staff Sapuracrest Berhad cite,kalau time company wat openhouse ke agm ke akan dtg la shareholder cina bukit pakai selua pendek ngan pagoda makan melantak macam kelbulur,siap tapau sekali...diorang x pandai masak rendang tu yg tapau

    ReplyDelete
  4. Tunjuklah muka babi tu,muka tak malu

    ReplyDelete

Labels