Followers

Friday 7 February 2014

Kami Sanggup Mati !! Lagi Bantahan Orang Melayu Di P.Pinang


Suara bantahan orang-orang Melayu terus berkemundang memberikan peringatan kepada pihak-pihak di luar sana yang masih lagi berdegil dengan tuntutan kalimah Allah.Tengahari tadi bertempat di Masjid Sg Tiram Bayan Lepas Pulau Pinang sekali lagi orang-orang Melayu berhimpun dalam kumpulan-kumpulan kecil bagi menyatakan bantahan mereka.

Merujuk kepada jurucakap kumpulan terbabit siri bantahan ini akan di teruskan dari masa ke semasa bertujuan untuk menyedarkan orang Islam bahawa terdpat pihak di luar sana yang bersikap biadap dan kurang ajar dengan orang-orang Melayu dan Islam.

Tindakan mereka kini di lihat sudah melebihi tahap kesabaran orang Islam di Malaysia.Malah para peserta yang membawa sepanduk menyatakan dengan jelas mereka sanggup mati demi mempertahankan kalimah Allah.

Mereka mendesak dan memberi amaran kepada pihak-pihak di luar sana hentikan segera sebarang bentuk provokasi dn tuntutan yang tidak masuk akal yang boleh membangkitkan rasa benci dan marah umat Islam di Malaysia.

Berikut antara gambar sekitar bantahan tengahari tadi.





MMI nak inform awal-awal orang Melayu makin meluat dan marah !!!

MMI

1 comment:

  1. Depa saja yang sanggup mati, tapi ada sekoq tu sanggup pulak makan babi dng guan eng dari makan ayam dengan najib. Yang sekoq ni patut di penggal kepalanya dulu.

    ReplyDelete

Labels