Followers

Tuesday 27 May 2014

MAKIAN RAYER Pemuda Anggap Belum Selesai !!


Berikutan tindakan biadap Adun Seri Delima RSN Rayer yang mencelakakan UMNO dan orang-orang Melayu , Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Tasek Gelugor hari ini membuat satu laporan Polis di atas keceluparan pemimpin DAP tersebut.

Kumpulan yang di wakili oleh Penolong Setiausaha Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Tasek Gelugor saudara M.Zawawi Bin Zakaria itu tiba di Balai Polis Tasek Gelugor pada jam 4.00 petang tadi.

Laporan itu di buat untuk mendesak pihak Polis supaya segera membuka kertas siasatan dan mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap RSN Rayer yang telah menyebabkan hampir 3 juta ahli-ahli UMNO di seluruh negara selain daripada orang-orang Melayu dan Islam berasa marah seterusnya boleh mengundang huru-hara dalam negara.

Saudara Zawawi sewaktu di temui berkata kesan daripada tindakan tidak beradab pemimpin DAP tersebut turut di khuatiri mampu membangkitkan rasa kebencian di antara kaum seterusnya mewujudkan pergaduhan sama ada di antara kaum atau agama.

Sebagai rakyat yang menjunjung taat setia kepada undang-undang negara maka Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Tasek Gelugor hari ini memilih saluran yang sah untuk mengemukakan laporan seterusnya mengharapkan pihak berwajib mengambil tindakan terhadap RSN Rayer.sumber 

No comments:

Post a Comment

Labels