Followers

Friday 23 May 2014

Mana TELOQ Pemuda ?!!


Berikutan kebangkitan orang Melayu di Pulau Pinang kerana sikap biadap lagi kurang ajar Adun Seri Delima RSN Rayer semalam Pemuda Wilayah Persekutuan turut menyahut panggilan atas dasar semangat Melayu apabila turun membantah di hadapan Ibu Pejabat DAP.

Kehadiran mereka ternyata mencetuskan panik kepada ahli-ahli DAP yang berada di kawasan tersebut walau pun anggota keselamatan telah sedia berkawal.

MMI yakin dan percaya ini bukanlah tindakan yang mencerminkan nilai pemuda UMNO tetapi mereka bertindak kerana kesabaran orang Melayu sudah sampai ke kemuncaknya.Jika selama ini orang Melayu boleh bersabar , rasanya insiden yang bermula di Pulau Pinang ini seharusnya di lebarkan ke setiap negeri.

Namun sehingga ke hari ini MMI sedikit kecewa , kerana masih ada mereka-mereka yang mengaku Melayu masih di buai mimpi.Tidak ada sebarang pergerakan pun di lakukan oleh mana-mana kumpulan pemuda khususnya pergerakan pemuda UMNO di lain-lain bahagian dan negeri yang mahu menyahut seruan ini.

Persoalan mudah sampai bila kamu mengalah ? Sampai bila kamu menanti ?

Bangkit segera kerana maruah orang Melayu sedang di carik-carik oleh kepimpinan DAP laknatullah !!!

MMI di kesempatan ini mahu mengucapkan SYABAS dan TAHNIAH di atas keberanian serta kejantanan barisan pemuda dan NGO Melayu di Pulau Pinang dan Wilayah Persekutuan yang bangkit mempertahankan maruah kita.

Tak lupa juga kepada saudara Arman yang hadir sendiri ke bumi Pulau Pinang.

Tak apalah biar kita sahaja yang bertindak , mungkin yang lainnya takut TELOQ pecah dalam kain !!!

MMI

1 comment:

  1. Pemuda kepimpinan kj bertuhankan duit, no money no action

    ReplyDelete

Labels