Followers

Thursday 22 May 2014

Muslimat PAS - Kempen DAP Lebih Baik Dari Solat Maghrib


Bukan MMI yang kata tetapi di akui sendiri oleh calon BEBAS bernama Nabi Bux.Seorang ahli PAS Gombak yang di nafikan haknya oleh pucuk pimpinan parti kerana bertanding di PRK Bukit Gelugor.

Insiden yang amat memalukan di laporkan telah berlaku di salah satu kawasan di Bukit Gelugor melibatkan jentera muslimat PAS yang kononnya meletakkan perjuangan ISLAM sebagai perjuangan yang utama.

Nabi Bux dalam sidang medianya semalam telah menyatakan rasa kecewa dan sedihnya apabila melihat para muslimat PAS yang begitu tekun dan bersungguh-sungguh membantu kempen calon DAP sanggup meredah waktu senja di kala laungan azan maghrib sedang di kumandangkan.

Pada ketika waktu tersebut para muslim dan muslimat seharusnya mengerjakan solat , muslimat PAS di lihat lebih memberikan tumpuan terhadap kerja mereka berkempen bersama-sama dengan calon daripada DAP yang sudah tentu tidak menunaikan solat.Malahan para muslimat PAS tersebut turut di tegur oleh orang ramai yang berada di tempat kejadian.

Di mana letaknya maruah muslimat PAS ?



Mungkin apabila dah terlalu akrab dengan DAP ni banyak perkara boleh di tangguhkan atau di halalkan.MMI pun tak tau selalunya puak-puak ni mengaku depa lagi hebat dan tau segala benda.

Baca selanjutnya di SINI

MMI

3 comments:

  1. meeka tu uzur. ada yng akan buat solat jamak

    ReplyDelete
  2. Mereka tu uzur agaknya. Ada pula yang datang dari jauh. nnti bolehlah solat jamak. berfikiran baik sangka

    ReplyDelete
  3. Tok laki muslimat rasanya dah boleh diketogarikan sebagai dayus.

    ReplyDelete

Labels