Followers

Saturday 26 July 2014

Ambiga Yang mengaku Non-Partisan & Kit Siang Yang Mampu TERBANG ?!!

 

Ratu BERSIH Ambiga S yang baru-baru ini menubuhkan NGO baru bernama Negaraku, kononnya bersifat neutral dan non partisan. Apabila Ambiga S bersekongkol dengan parti politik DAP di atas pentas politik dengan tujuan kepartian, apa maksud yang cuba hendak disampaikan? 

Nampak gayanya, Negaraku ditubuh hanya sebagai wayang opera Cina. Ke arah mana NGO Negaraku hendak dibawa sudah terserlah nampak gayanya.

Sejak bila mesyuarat jawatankuasa Gelang Patah diadakan di Pulau Pinang? Kenapa mesyuarat Jawatankuasa berkenaan tidak diadakan di Johor ?

Apakah Lim Kit Siang menggunakan kawalan jauh atau 'remote control' untuk mengadakan mesyuarat dari Pulau Pinang. Jadi tidak hairanlah kita bagaimana beliau sebagai Wakil Rakyat Gelang Patah sepanjang masa tiada di kawasan. Rupanya Lim Kit Siang ada ilmu berkhidmat dengan penduduk Gelang Patah secara kawalan jauh.sumber 

Kit Siang terbang ker ??? Hahahaha ... veteran DAP paling sengal pernah rakyat Malaysia lihat . Moga-moga generasi selepas MMI dapat merasasi sendiri bagaimana politik negara dimonopoli oleh bangsa luar ?

MMI

1 comment:

  1. Look at the 5 pukimak pendengki kat dalam gambar tu....Ini lah muka2 pukimak yang hendak menghancurkan kuasa Bangsa Melayu sebab jiwa dan hati mereka adalah jenis pendatang yang MENDENGKI tak sudah. Sampai mereka nak mampus pun mereka akan cuba menjatuhkan Bangsa Melayu.

    Oi, Ambiga PUKIMAK dan anak beranak lim PUKIMAK....YOU WILL FAIL BECAUSE THE MALAY RACE WILL ALWAYS RULE THIS LAND AND WE WILL ALWAYS HAVE OUR RAJA2 MELAYU.

    Diorang mendengki sebab emperor cina diorang dah diganti komunis dan maharaje india si ambiga tu pun dah tak berkuasa. Sebab tu mereka datang ke Tanah Melayu kemudian nak mendengki sebab kita masih BERAJA dan kita masih menghormati Raja2 Melayu kita.

    Pendatang tidak ada perwakilan dalam senarai Raja2....Jeles dan mendengki la akhirnya!

    Tak puas hati dengan Sistem Beraja di Malaysia...BELAH LA PUKIMAK2!!

    ReplyDelete

Labels