Followers

Wednesday 16 July 2014

Godaan NAFSU Maha Dasyat WANITA Ini TEWAS !!


Kejadian berlaku dalam bulan Ramadhan di mana orang Islam sedang berpuasa.Tak pasti apakah sebahagian daripada kita benar-benar faham maksud dan pengertian berpuasa kerana terdapat kejadian-kejadian yang benar-benar memalukan.

Insiden seorang wanita menjerit-jerit kerana kenderaan dinaikinya dilanggar oleh seorang lelaki benar-benar mengejutkan kita semua.Paling MMI tak boleh belah wanita tu orang Melayu siap bertudung bagai dan sudah semestinya orang Islam manakala lelaki itu pula bukan Melayu.

Ampa tengok lagi sekali apa jadi ..

 


Berdasarkan laporan si lelaki tu sudah pun memaafkan wanita terbabit dan langsung tidak mahu mengambil sebarang tindakan apatah lagi membuat laporan polis.

Wanita terbabit pula sudah menyesali tindakannya dan memohon maaf kepada semua pihak sesudah video rakaman tersebut menjadi viral di media sosial.Baca di SINI 

Alhamdulillah namun MMI agak sedikit terkilan kerana yang nampak buruknya adalah wanita terbabit ! Ish Ish inilah akibatnya bila kita gaga kawal nafsu sendiri.

Kita TEWAS sebagai seorang muslim !! Jadikan pengajaran ...

MMI

2 comments:

  1. sudah kesekian diingatkan, jangan berfesyen tudung sahaja! tingkah laku mesti selalu dijaga! Malu lihat perempuan ini!

    ReplyDelete
  2. Bukan nak katalah..kebanyakan wanita melayu yg bertudung yg banyak tak sabar...memang dah jadi sahabat syaitan...megah, riak, takbur dan sombong..terutama yg bekerjaya..maaf ya..itu fakta bukan auta.

    ReplyDelete

Labels