Followers

Saturday 5 July 2014

ISU Gelandangan MUNAFIK Mula Ambil Kesempatan

Tak perlu diperjelaskan secara terperinci memandangkan semua pihak sedia maklum usaha kini sedang dilakukan bagi memastikan keadaan di ibu kota kembali ceria dan mencapai tahap piawaian yang sepatutnya.Untuk itu beberapa perkara perlu dikaji dan diatasi selain daripada beberapa perubahan drastik untuk memastikan usaha itu berjaya.

Sudah pasti semua pihak mahukan keadaan yang baik , suasana yang ceria selain daripada keselamatan yang terjamin apabila berada di ibu kota.Maka kerana itulah masalah orang gelandangan dan pengemis di Kuala Lumpur sedang diatasi oleh pihak berwajib.Baca Sini 

Namun seperti biasa isu-isu seperti ini akan cepat diputar belitkan oleh puak-puak pencacai kerana ia punya nilai yang boleh menyebabkan rakyat benci kepada kerajaan.Jika itu mampu berlaku maka usaha perlu diteruskan supaya segala perancangan yang baik oleh pihak berwajib di Kuala Lumpur ini diubah menjadi satu gerakan tidak berperikemanusiaan.

Pastikan supaya rakyat melihat kerajaan tidak prihatin dengan nasib rakyat kurang mampu seterusnya bertindak kejam dengan perancangan menghalau mereka.

Apabila semua itu berlaku maka puak munafik akan segera turun ke kawasan bertemu dengan golongan terbabit kononnya prihatin dengan nasib mereka.

Itulah yang sedang berlaku dan sudah pun berlaku !

Tak percaya ???



Baca SINI 

Mudahkan bila jadi puak munafik ni !! Jika sebelum ini langsung tak pernah namak batang hidung alih-alih bukan main lagi .. Orang nak menolong ye tak ?? Hahahahaha...

Psst katanya Si Nuar turun bagi tazkirah lepas subuh di Permatang Pauh pagi ni hmmm hebat ! hebat ! 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels