Followers

Tuesday 5 August 2014

Sukan BOGEL Di Pulau Pinang , Macam Mana Boleh LEPAS ?!!!!

 

Berita tentang sukan sememangnya digemari oleh kebanyakkan daripada masyarakat dunia , namun lain pula halnya dengan satu sukan di Pulau Pinang ini apabila pesertanya berBOGEL.Kalau di luar negara tu MMI tak berapa kisah sangat sebab memang budaya mereka macam tu tapi ini di Malaysia.

Lebih parah ianya berlaku di Pulau Pinang sebuah negeri yang ditadbir oleh DAP dan kononnya bersama-sama Pakatan Haprak.

Persoalannya bagaimana sukan bogel ini boleh mendapat kelulusan daripada pihak berwajib untuk dijalankan ?

Bukankah Guan Eng selama ini begitu mengambil berat tentang hal-hak seperti ini maklumlah sensitiviti rakyat perlu di jaga.Macam yang dia pernah buat sebelum ni mengumumkan tidak akan sesekali membuka pusat perjudian di Pulau Pinang kerana menghormati masyarakat lain khususnya orang-orang Islam.

Puihhh memanglah pusat judi besar-besaran tak buka tapi yang kecik-kecik macam mana ? Sembang bukan main Guan Eng ni banyak bermuka-muka sebenarnya.

Dalam hal sukan bogel ni , MMI yakin puak-puak ni akan buat statement mereka tidak tahu menahu langsung tentang aktiviti yang dijalankan.Malah mungkin anak-anak ikan yang akan dipersalahkan sampai kena pecat.

Apa pun pihak berkuasa harus menjalankan siasatan segera , siapa yang bertanggungjawab dan ambil tindakan supaya ianya tidak berlaku lagi selepas ini.

Untuk gambar dan selebihnya ampa boleh rujuk kat SINI , SINI & SINI INGAT tak SENSOR tau !!!

Psst ampa jaga mana tau lepas ni puak-puak ni nanti bogel di kampung-kampung pula !!! 

MMI

3 comments:

  1. Anuar bersukan atas katil dan berbogel tak riuh pun

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Labels