Followers

Tuesday 23 September 2014

Ceramah Tak Menjadi PAS IMPORT Jentera Pengacau Ke #PengkalanKubor


Kempen PAS di Pengkalan Kubor semakin tenat apabila siri ceramah yang dianjurkan oleh parti itu hanya mendapat sokongan petugas jentera parti dan juga penyokong tegar mereka.Rata-rata masyarakat di Pengkalan Kubor menolak kempen PAS memandangkan parti itu sejak hari penamaan calon lagi lebih banyak melakukan fitnah dan berbohong kepada rakyat.

Disebabkan itu barangkali mereka perlu segera melakukan sesuatu !!


Gambar atas diberitakan sekumpulan jentera parti daripada PKR yang dihantar oleh PKR untuk membuat kacau dalam tempoh masa berbaki lagi 3 hari sebelum proses pembuangan undi pada 25 September nanti.

Sebahagian dari kalangan mereka dalam gambar diatas itu pernah bertugas di pilihan raya negeri Sarawak dan hampir dipukul oleh pemuda dinegeri itu kerana mulut longkang.

Menurut sumber blog Kelateloni hal ini sudah pun dibualkan oleh beberapa orang di kedai-kedai kopi dalam kawasan Pengkalan Kubor. Mereka itu datang membantu atau mengacau ? Kalau di Sarawak mereka ini bernasib baik dapat balik semenanjung dengan muka tidak calar.

Mereka ini terkenal dikalangan Pakatan Rakyat sebagai pejuang tidak tentu hala demi Puterajaya idaman Anwar Ibrahim.


Apakah ini sebahagian daripada kerja buat puak-puak pengacau import ?? Tengok sendirilah apa yang telah berlaku langsung tidak ada rasa hormat pada orang yang telah banyak berjasa kepada rakyat Pengkalan Kubor !!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels