Followers

Thursday 11 December 2014

Fahmi Zainol Jangan Ulangi Kesilapan !!!


Pertamanya jangan ada sesiapa pun yang tersalah faham dengan tajuk kat atas sana tu , sebabnya MMI bukan berniat untuk membela atau mempertahankan budak hingusan bernama Fahmi Zainol ni.Secara jujur pihak berwajib dilihat terlalu lemah dan sering kali suka main-main apabila berhadapan dengan insiden seperti ini.

Sedarkah kamu bahawa sekiranya keputusan yang dibuat itu tidak menunjukkan ketegasan maka akan ada lagi pihak-pihak lain yang akan muncul selepas ini menggantikan mereka-mereka yang direhatkan.

Semua pihak sedia maklum apa yang telah Fahmi Zainol lakukan dan adakah ianya cukup dengan hukuman  gantung 2 semester dan denda RM600 ????

Alo wake up guys .. Budak macam ni sewajarnya di HALAU sahaja dari UM !!!! Jangan berikan sebarang harapan kepada musibat semacam ini , BUANG segera biar mereka yang beliau percaya uruskan masa depannya.

Jangan ada mana-mana universiti lagi yang menerima musibat semacam ini !

Kenapa perlu ada simpati ?? Sebab dia orang Melayu ?? 

Jangan lupa bro , dia pernah mencabar sebelum ini !!!


Malah tak cukup dengan itu , beliau berlakon pula cuba untuk mendapatkan simpati orang ramai ... 


Macam MMI kata jangan ulangi kesilapan lalu kerana kita sering kali memberikan peluang kedua , lihat sahaja apa yang berlaku terhadap Alvin dan Ali .. Mereka menjadi BARUA di luar sana , PERCAYALAH Fahmi Zainol juga adalah sebahagian daripada mereka yang WAJIB kita uruskan dengan TEGAS !!!

Jangan bagi ruang !!!

MMI

1 comment:

  1. UM lubuk pembangkang..hukuman tu sekadar memenuhi syarat..jadi tak menghairankan..UM melahirkan manusia manusia yang tidak mengenang budi dan bersyukur...contoh KETUM PKR dah lah tidak menjadi ahli sendiri sendiri lantik jadi KETUM guna kelebihan bini sebagai Presiden.

    ReplyDelete

Labels