Followers

Sunday 9 July 2017

Ceramah SKANDAL Di Penaga Oleh Kaki SKANDAL ! Hahahahaha


Baru-baru ni puak Pakatan Haprak memulakan siri jelajah ceramah politik mereka untuk memastikan para pencacai pembangkang dapat terus gunakan fakta-fakta menyimpang lagi fitnah untuk terus ditabur kepada orang ramai dengan harapan pada PRU14 kelak pembangkang dapat mengambil alih kerajaan termasuklah kerajaan negeri Pulau Pinang kekal milik DAP !

Apa jua yang ditabur oleh puak-puak ni MMI rasa di kalangan rakyat yang hadir eloklah menilai semula sebab penceramah yang mengambil bahagian tu rasanya banyak yang lupa bahawa rakyat sekarang dah celik IT.

Rakyat dah mula faham dan dapat membezakan yang mana fakta dan yang mana AUTA malahan MMI yakin dan percaya orang Melayu dan Islam khususnya sedar bahawa mengamalkan FITNAH itu adalah satu dosa besar.

Tapi MMI berpegang kepada prinsip bahawa semua pihak punya hak untuk menerima dan menilai sesuatu isu yang diketengahkan cumanya janganlah ianya di terima bulat-bulat , bandingkan dan nilai dengan kewarasan yang dimiliki.

Sebab yang hadir di bumi Penaga baru-baru ni jelas terdiri dari kalangan mereka yang suka menongkah arus selain suka berbohong !

Buktinya dah terdapat sebaran tentang siri jelajah tu kononnya warga Penaga yang hadir pada ceramah tersebut TERLOPONG @ TERNGAGA mulut bila dengar fitnah yang disembunyikan disebalik ungkapan PENDEDAHAN yang dilontarkan para penceramah.

Betul ker ????


Terlopong ker ni ??? Hahahaha

Paling kena jaga adalah si Zairil tu (gambar atas) .. Dia mengaku Melayu dan beragama Islam , menjadi antara pemimpin tertinggi yang diangkat oleh DAP untuk berada di singgah sana parti cauvinis DAP.

Ada yang kata dah dia Melayu apa lagi yang nak persoalkan ? Betullah DAP bukan perkauman !!

Yalah tu betul sangat lah tu , sebab si Zairil ni Melayu lah maka sampai sekarang dia membisu dan DAP langsung tak ambil apa-apa tindakan terhadap kehidupan penuh skandal seorang pemimpin Melayu yang DAP banggakan snagat ni !!!

NAMPAK SAMA TAPI BUKAN DIA !! Baca artikel ni dan congak tengok boleh percaya ka apa yang Zairil ni cakap ?? 


Keduanya Tian Chua juga hadir kononnya bagi pencerahan tentang 1MDB siap dengan slide lagi dan kalau ampa semua tengok betul-betul isu paling seronok dia nak berceloteh adalah berkenaan dengan pembelian batu permata dan berlian.


Well jangan lupa na , Tian Chua adalah salah seorang daripada Jawatankuasa PAC yang ditubuhkan untuk menyiasat tentang 1MDB.Dan hasil daripada siasatan tu jelas tidak ada kena mengena langsung dengan apa yang dilalakkan oleh puak-puak bangang ni !!!!

Sebab apa Tian Chua terkinja-kinja sekarang ? Sebab mereka dah mula divert isu ni kepada serangan peribadi supaya rakyat terus termakan sedangkan serangan awal mereka terhadap kepimpinan negara Datuk Seri Najib dengan harapan dapat menjatuhkan kerajaan sedia ada sudah pun dipatahkan oleh jawapan dan pengesahan daripada wakil DAP sendiri.



Kalau dah baca MMI pasti ampa akan faham situasi dan senario yang berlaku !

Yang terakhir sekali MMI nak sebut juga kat sini , tengok-tengok samalah puak-puak yang berceramah tu sebabnya jelas sangat PEMBOHONGNYA !


Ceramah dan jelajah ni adalah skandal penipuan terbesar DAP dan Pakatan Haprak khususnya dalam usaha terdesak mereka mendapatkan sokongan rakyat.

Elok sangatlah tu ceramah skandal penipuan terbesar DAP dan Pakatan Haprak melibatkan KAKI SKANDAL HAPRAK !!!!

Macam yang dikatalah ... DAP punya sembang BABI pun boleh terbang !!! 

Pikir-pikir tengok na ...

MMI

2 comments:

  1. Pan kata Dap baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik ada makna tu. Pakatan, manifesto PRU cakap mahu bagi macam2. Dah menang kata manifesto bukan janji...rakyat terlopong lagi...

      Delete

Labels