Followers

Wednesday 13 September 2017

Najib Di US , Ada Puak Punya Sakit Hati Sampai Terkinja-Kinja


Kehadiran YAB Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak , Perdana Menteri Malaysia ke Amerika Syarikat bukan sahaja mengeratkan lagi hubungan antara kedua-dua negara tetapi juga bakal membuka peluang dan ruang yang lebih baik khususnya dalam hal-hal melibatkan kedudukan ekonomi dan pertahanan negara selain dari menjadi platform untuk menyuarakan suara Malaysia tentang hak asasi manusia.

Bagi MMI gerak kerja seperti ini adalah perkara biasa bagi mana-mana pemimpin yang punya kredibiliti dan prinsip untuk membawa negaranya mencapai kejayaan.Sudah tentulah dalam lawatan seperti ini mana-mana pemimpin negara sekalipun akan berusaha dan berusaha untuk membuka jalan bagi mencari dan mendapatkan pelabur-pelabur baru untuk melabur di negaranya seterusnya membawa pulangan kepada seluruh rakyat dan negara.

Cumanya pada mana-mana pemimpin dan pendokong puak-puak yang lebih terarah untuk menentang , usaha sebegini sudah tentulah akan dilihat dalam konteks yang lain atau lebih mudah MMI sebut melihat perkara-perkara negatif untuk dijadikan sebagai santapan bagi meneruskan reka cipta fitnah dan menghasut rakyat untuk terus membenci apa jua usaha pihak lawan.

Pembangkang di Malaysia khususnya puak-puak Pakatan Haprak sejak dari mula YAB Perdana Menteri berlepas ke Amerika Syarikat sebenarnya sudah tidak lagi mampu untuk berdiam apatah lagi untuk duduk kerana apa yang bakal berlaku di bumi Amerika Syarikat itu nanti mampu untuk menelanjangkan fitnah dan adu domba rekayasa mereka selama ini.

Dalam artikel sebelum ini MMI dah sebut , dalam banyak-banyak canang yang puak pembangkang ni guna adalah kenapa begitu takutnya Najib untuk ke Amerika Syarikat ! Habis seluruh rakyat Malaysia diadu-dombakan kononnya kerana kaitan isu membabitkan 1MDB serta isu DOJ maka Najib kalau letak ja kaki di bumi Amerika Syarikat maka segala FBI , CIA dan segala bapak polisi akan TANGKAP PM Malaysia !

Woooo punya dasyat sampai kecoh kdai-kedai kopi ! Boleh baca di artikel yang MMI maksudkan kat SINI

Hari ni bila dah PM sampai dan laporan mula membanjiri setiap ruang media maka berbondong-bondonglah puak-puak gila #$%^ ni pikir apa yang perlu kita buat lagi ?

Disebabkan dah tak keruan dan terkinja-kinja nak rosakkan reputasi serta imej PM dan kerajaan maka hadirlah suku-sakat puak-puak meroyan ni dengan kenyataan-kenyataan yang langsung tak masuk akal.

Disentuhnya bab tali leher PM , waktu pertemuan PM dengan Trump yang kononnya hanya mencapai tempoh 5 ke 6 minit sahaja , mempertikaikan kemampuan kewangan negara apabila kerajaan membuat pembelian pesawat antara kedua-dua negara , kedudukan Datin Seri Rosmah Mansor ... kiranya puak-puak @#$%^& kira dok cari benda-benda negatif jalah.

Tak cukup dengan tu buat pula gambar FAKE dan sebarkan , MMI pun tak pasti sebab apa jadi lagu tu DENGKI ka ? MARAH ka ? Tapi kalau sampai buat FAKE tu MMI kata MENTAL lah ....



Apa hal beb ???? MEROYAN tak sudah ni ?????? 

MMI kesian sebab makin hari puak-puak Pakatan Haprak ni dah makin hilang identiti , mereka bukan lagi berperanan sebagai PEMBANGKANG yang menjadi "check & balance" dalam proses demokrasi di Malaysia tetapi sudah berubah 360 darjah menjadi PENENTANG terhadap apa jua dasar dan usaha kerajaan waima dasar dan usaha itu sebenarnya mampu membawa kebaikan terhadap seluruh rakyat dan negara Malaysia.

Najib di Amerika Syarikat , baca artikel berkaitan di SINI

MMI

5 comments:

  1. Pembangkang bukan lagi pemimpin masyarakat..
    Tapi dah jadi rakyat biasa yg bercakap sesuka hati dan tia kredibiliti utk menjadi contoh masyarakat..
    Nga dan ngeh yg paling teruk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang keje dapat dedak..tak payah gi interview..

      Delete
    2. PEMBANGKANG BANGANG BODOH!!

      Delete
  2. kalau nak diikutkan buat apa la susah2 najib buat ni semua sbb org ttp tak hargai.. buat MRT bagai adakah najib n family dia nak guna mrt ni.. TN 50 tah sampai ke idak umur najib 2050.. pelaburan2 yg berbilion2 di bw masuk akhirnya pembangkang yg perabih semua.. org melayu ni kalau tak hasad dengki bukanlah org melayu namanya..

    ReplyDelete
  3. Bersyukur atas nikmat yang Allah berikan kepada Malaysia. Jangan dendam, khianat dan iri hati.Kami anak Pulau Pinang teringin sangat untuk mendapatka perkhidmatan MRT atau LRT. Tolong la DS Najib bina satu kat sini.

    ReplyDelete

Labels