Followers

Monday, 26 February 2018

Aksi Azmin Dengan Pendakap Leher Sama-Sama Jahanam


Aksi Azmin yang memakai pendekap leher ternyata mencuit hati para netizen khususnya bagi mereka-mereka yang mengikuti perkembangan politik tanahair.

Azmin dilaporkan mengalami sakit belakang dan kerana proses rawatan maka dia perlu memakai pendakap leher.

MMI tak kisahlah Azmin nak berubat ka apa ka, kalau dah sakit maka kenalah cari ubatnya tapi yang menggelikan hati adalah keadaan itu seolah-olah mengulangi situasi yang hampir sama satu ketika dahulu.

Pasti ramai yang masih ingat Anwar Ibrahim juga tiba-tiba sakit belakang dan memakai pendakap leher yang hampir sama.

Cuma dalam situasi Anwar, selain daripada pendakap leher tu ada video rakaman yang tersebar dan memperlihatkan bagaimana seorang lelaki berusia setengah abad yang mengadu sakit belakang mampu untuk melakukan aksi-aksi yang tidak mampu dilakukan oleh mereka yang sakit belakang.

Lebih dasyat lagi Anwar pakai sendiri pendakap tu hahaha



So dalam kes Azmin ni sakitnya tuh sampai ke tahap mana ?

Boleh pakai dan buka pendakap sendiri tak ?



Apa pun kita hanya mampu merancang selebihnya adalah kuasa yang maha esa dan kerana itu akhirnya Anwar Ibrahim di penjarakan kerana MELIWAT !

Manakala Azmin pula macam mana ?

Kes tanah di Ijok tu dah selesai ka Min ?

Katanya banyak benda yang berlaku di Selangor telah memburukkan keadaan Pakatan Haprak itu sendiri dan sudah ada bunyi-bunyi dari dalam Pakatan Haprak khususnya PKR dan DAP yang mula menganggap Azmin ni adalah satu liabiliti kepada mereka.



Apakah semua ini satu lagi lakonan politik dari pemimpin Pakatan Haprak ?

Apa pun aksi yang dipertontonkan kepada rakyat oleh kedua-duanya (Anwar dan Azmin), MMI yakin kedua-duanya sama-sama jahaman sebab banyak berbohong dengan rakyat !

Azmin sehingga ke hari ini masih lagi gagal menjawab soalan demi soalan yang dibangkitkan khusus berkenaan isu tanah di Ijok !

Antara yang mempersoalkan tentang isu ini adalah Faekah Husin, pegawai khas kepada Tan Sri Khalid Ibrahim yang Azmin dan kuncu-kuncunya GULING satu ketika dahulu.

Faekah berkata di sebalik kenyataan yang berjela-jela serta serangan dan sindiran terhadap mantan Menteri Besar, tiada satu pun fakta yang dapat menjelaskan isu pokok yang kita telah ketengahkan iaitu mengapa kerajaan negeri culas, bertindak secara cuai dengan memberhentikan proses mahkamah yang diambil terhadap pemaju curang meskipun Mahkamah Tinggi dan Mahkamah Rayuan memihak kepada kerajaan Negeri?

Kedua, mengapa Menteri Besar memilih jalan yang menguntungkan dua syarikat gagal yang juga penyebab kepada seluruh kemelut tanah di Ijok? Dua persoalan ini tidak terjawab! Baca selanjutnya

MMI kata kalau benar dah sakit maka carilah penyembuhnya tetapi kalau ada sesuatu PERCAYALAH ianya akan terbongkar akhirnya !

Soalnya Azmin bersedia tak ?

MMI

1 comment:

  1. Salam tuan
    Mohon viral / sebarkan... TERUTAMANNYA BAGI KAT DATUK JAMAL SUNGAI BESAR
    1) Harap penduduk mpaj /warga ampang dapat berhimpun /berkumpul
    Untuk berdoa supaya mereka yang pergi ke turki selamat pergi balik...
    2) Semalam...pegawai besar mpaj dan ahli majlis mpaj telah bertolak untuk
    Rombongan lawatan beramai ramai dan bersuka ria ke turki selama 10 hari
    3) Mereka merka ini dalah contoh pegawai kerajaan yang kononnya cekap bekerja
    Dan bersifat amanat yang tinggi dalam menguruskan duit rakyat/ atau
    Duit mpaj seolah-olahnya macam duit mereka sendiri

    Anggaran kos adalah rm 6500 seorang dan anggaran rombongan dalah seramai 30- 35 orang
    Jadi jumlah perbelanjaan adalah = rm 6500 X 35 = rm 227,500

    Dengar cerita nya mereka yang menguruskan program ini menggunakan duit mpaj
    Yang tidak habis digunakan pada tahun 2017 dan telah di tukarkan kepada
    Program melancong sambil bersuka ria menggunakan duit mpaj tanpa ada sedikit pun
    Rasa bersalah..
    .apa justifikasi pergi buat lawatan sampai ke turki...???
    Banyak program untuk penduduk / masyarakat mpaj tidak dibuat...tapi budget
    Tersebut digunakan untuk lawatan bersuka ria

    Ini lah anatara bukti contoh kerajaan pakatan Selangor tidak menjaga rakyat sama seperti
    MB nya yang juga ADUN/Ahli Parlimen kawasan MPAJ...
    PENDUDUK AMPANG JAYA DAN WARGA SELANGOR PERLU DI SEDARKAN..
    MemaNG SLOGAN MEREKA
    = DIRI SENDIRI DIUTAMAKAN , RAKYAT DIKEMUDIAN/DIKETEPIKAN

    ReplyDelete

Labels