Followers

Tuesday 27 February 2018

Mahathir Nak Guna LOGO Apa DAP ?


PETALING JAYA 27 Feb. - Pakatan Harapan memutuskan untuk menggunakan satu logo atau simbol apabila bertanding pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Pengerusinya Tun Dr Mahathir Mohamad berkata tindakan itu akan dilakukan sekiranya Pendaftar Pertubuhan (RoS) tidak memberi maklum balas terhadap permohonan gabungan berkenaan untuk didaftarkan secara rasmi.

"Semua parti akan gunakan satu logo sama ada dilulus atau tidak, kita akan guna satu logo sebagai identiti kita dalam pilihan raya akan datang," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Presiden pakatan pembangkang itu di sini hari ini.

Bagaimanapun, katanya, pakatan pembangkang itu masih belum menetapkan logo atau simbol parti mana sama ada PKR, DAP, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) atau Parti Amanah Negara (Amanah). Bernama

MMI kata melihat kepada betapa akrabnya Tun Mahathir dengan DAP maka tak mustahil beliau akan membuat pengumuman untuk menggunakan logo DAP pada PRU14 nanti.

Malah Tun Mahathir dah sebut semua parti dalam Pakatan Haprak akan guna satu logo sebagai identiti mereka jadi kalaulah tiba-tiba puak-puak ni kata kita guna logo PKR atau logo PAN bukannya DAP ... Agak-agak ampa DAP akan kata apa ?

DAP sanggup tak guna logo PKR atau PAN ?

Hahaha ....

Tidak Mustahil Tun M & Mukhriz Bertanding Atas Tiket DAP -Tunku Aziz

Disebabkan PPBM yang semakin berkecamuk dan Pilihan Raya Umum semakin dekat, tidak mustahil Tun Dr Mahathir Mohamad dan anaknya, Datuk Seri Mukhriz Mahathir akan bertanding atas tiket DAP, kata bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim.

Beliau berkata Pengerusi PPBM, Dr Mahathir dan anaknya yang juga Naib Pengerusi PPBM, Mukhriz memerlukan sebuah parti yang kuat untuk menang pada PRU 14 dan parti itu adalah DAP.

“Partinya itu (PPBM) menghadapi banyak masalah. Pilihan raya semakin dekat..kalau parti itu tidak bersedia terpaksalah dia kena cari jalan lain.

“Jalan lain itu ialah kena masuk parti macam DAP kerana parti DAP ini bolehlah jamin dapat undi Cina,”kata Tunku Aziz dalam kenyataan media hari ini. aidc

Well macam-macam kan ? Yang penting MMI tengah tunggu apa yang puak-puak ni nak buat, kita tengok siapa paling BERKUASA dalam Pakatan Haprak !

MMI

1 comment:


  1. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    ReplyDelete

Labels