Followers

Sunday 1 January 2012

GEMPAR ! Cubaan Pembangkang Untuk Menghuru-Harakan Negara Sudah Bermula!


Ketika semua rakyat Malaysia sama ada yang berada di rumah mahupun berada diluar bersantai untuk menyambut kedatangan tahun baru 2012 bersama keluarga masing-masing,satu gerakan untuk menghuru-harakan negara kita telah bermula.


Malam tadi satu demonstrasi telah diadakan di UPSI melibatkan puak-puak mahasiswa diketuai oleh Adam Adli bersama rakan2nya dari SMM dan beberapa pihak yang dikenal pasti bukan dari kalangan mahasiswa.

Gambar diatas adalah salah satu tindakan yang dilakukan oleh para demonstrasi yang mengulangi peristiwa di Perak apabila berbaring untuk menyatakan bantahan mereka.Ketika rakyat Malaysia berbaring melihat percikan bunga api puak-puak ini begitu angkuh sekali berbaring untuk menunjukkan mereka adalah barisan anak muda terhebat dialaf ini.

Mereka juga turut menyebarkan fitnah bahawa terdapat peserta demonstrasi telah dipukul sehingga koma.Satu lagi dakyah puak-puak Anwarinas ini untuk mencetuskan huru-hara apabila dengan sengaja menyebarkan fitnah.Mungkin ini sebahagian daripada strategi mereka untuk mendapatkan sokongan rakyat seperti mana yang berlaku di Mesir.

Adam Adli juga diberitakan telah ditangkap Polis dan dibawa ke Balai Polis Tanjung Malim.


Amacam dalam lokap boleh bawa handphone ker? Adam Adli dalam tweetnya telah menyatakan beliau telah ditangkap dan dilokap.Hehehe apa pun betul atau tidak dia di tahan , budak ni seharusnya diambil tindakan.


Tu dia abang angkat Adam punya kenyataan.Dah la mengajar budak-budak bangang tu untuk berdemo lepas tu nak salahkan Datuk Seri Najib la pulak.Apa punya bangang mamat sekor ni.Nak menipu pun agak-agak la  CheguBard ooi macam lah kamu ada disana.

Puak-puak bangang yang berdemo malam ni ternyata kantoi dengan tipu helah mereka sendiri kerana ramai blogger pro BN berada disana dan mereka berjaya mematahkan satu lagi cubaan fitnah oleh puak-puak bodoh lagi bongkak ini.

Tahniah dan syabas buat semua blogger yang berjaya membuktikan mereka hanya pandai menipu dan memfitnah.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels