Followers

Saturday 28 April 2012

BERSIH 3.0 BABI-BABI PR Makin Kurang Ajar!


Tanggal 28 April 2012 sekali lagi kumpulan manusia yang menggelarkan diri mereka sebagai pejuang telah melakukan satu tindakan yang sebenarnya menunjukkan niat serta matlamat sebenar mereka dalam satu perhimpunan yang diberi nama BERSIH 3.0 ini.

Apa yang boleh dilihat adalah jelas bahawa mereka-mereka ini sebenarnya langsung tidak menghormati undang-undang negara apatah lagi tidak menyanjungi sistem demikrasi negara yang telah bertapak semenjak negara mencapai kemerdekaan.

Alasan demi alasan diberikan oleh mereka kononnya Malaysia tidak mengamalkan sistem demokrasi yang adil sedangkan kerana sistem inilah Pakatan Haprak berjaya memenangi 5 buah negeri dalam pilihan raya 2008 yang lalu.

Tindakan demi tindakan ini sebenarnya sudah diduga kerana sejak kebelakangan ini rakyat secara totalnya telah menolak Pakatan Haprak dan kerana itulah mereka-mereka yang berada di ibu kota yang hanya merupakan penyokong parti masing-masing melakukan keganasan untuk menunjukkan kepada dunia luar bahawa Malaysia tidak aman.Niat yang cukup jahat untuk memastikan kerajaan Barisan Nasional di jatuhkan.

MMI bawakan beberapa rakaman video yang jelas memperlihatkan sikap dan tindakan mereka yang sebenarnya mahukan keganasan.

  





Apakah motif sebenar perhimpunan ini ? Yang nyata dan pasti pihak penganjur telah melanggar perjanjian yang di berikan untuk mengadakan himpunan secara aman.

Dalam pada itu MMI cukup marah dengan satu insiden yang berlaku melibatkan kecederaan terhadap anggota Polis yang bertugas.Kepada mereka yang terlibat selayaknya kamu dipanggil BABI sahaja.Lihat bagaimana BABI-BABI ini bertindak menyerang kenderaan Polis dan memukul anggota tersebut sehingga mendatangkan kecederaan yang teruk.Dalam soal ini siapa sebenarnya yang bertindak ganas ? Haram Jadah punya BABI !







Kepada semua terutamanya pihak berkuasa sudah sampai masanya kita bertindak dan bagi MMI setiap daripada BABI-BABI ini termasuklah penganjur amat perlu di tangkap dan di kenakan tindakan sewajarnya.

Mungkin mereka sudah bersedia untuk menerima seorang Presiden Republik Malaysia yang akan mengetuai BABI-BABI ini yang mungkin akan memastikan Bangsa Melayu,Agama Islam dan tanah air ini terus di pertahankan.Malah Bangsa Melayu akan terus diberikan keistimewaan.


Amacam ? Ambiga bakal Presiden Malaysia ? Melihat dari kawalan yang diberikan Ambiga sudah boleh dikira sebagai Bakal Presiden selepas ini.

Soalnya sekarang sejauh mana anda semua mahu mensia-siakan perjuangan yang sudah hampir 66 tahun ini kepada BABI-BABI Haram Jadah ini ?

Kepada semua anggota Polis jutaan terima kasih MMI ucapkan kerana tugas kamu memastikan keselamatan kami.Kepada yang cedera MMI tumpang simpati semoga cepat sembuh.

Kepada seluruh rakyat Malaysia AYUH! Kita tolak BABI-BABI ini dalam pilihan raya yang akan datang.

Selagi darah masih mengalir dalam batang tubuh MMI selagi itulah BABI-BABI Pakatan Haprak akan MMI perangi.

Hidup UMNO! Hidup BN!

MMI.

1 comment:

  1. UMNO dan BN sentiasa dihatiku...babi-babi pembangkang mmg babi!!

    ReplyDelete

Labels