Followers

Sunday 30 December 2012

Hadi Awang ULAMA BONGKAK !!


Apakah seorang pemimpin yang digelar ulama boleh bersikap BONGKAK dengan langsung menafikan hak dan suara orang lain ? MMI bukanlah hebat sangat dalam ilmu agama ni namun dari apa yang diajar sejak dari kecil sikap bongkak adalah satu daripada sikap yang paling di benci oleh Allah SWT.

Melihat kepada kenyataan daripada Haji Hadi setelah beberapa lama bertapa daripada amanatnya sendiri jelas membuktikan beliau sebenarnya bongkak dengan taraf yang dimilikinya.

Baru-baru ini ketika ditanya pandangannya mengenai Cikgu Non @ C N Al-Afghani penulis buku Kafirkah Aku yang menghangatkan semula isu Amanat Hadi, Presiden Pas itu menjawab - 

Dia tu cikgu sekolah jer ...cikgu sekolah Melayu jer ... sekolah rendah. Ajar ABC jer. 

Sememangnya banyak pihak yang terkejut dengan cara seorang yang diangkat oleh pengikut Pas sebagai ulama, menjawab .... Bunyinya jelas memperlekehkan / memperkecilkan / MENGHINA cikgu Non yang baginya amat rendah tahap inteleknya, sebagai seorang CIKGU SEKOLAH RENDAH MELAYU !

Apakah bagi Hadi, seorang CIKGU SEKOLAH RENDAH MELAYU tidak layak bercakap soal agama ? ?


Tahniah MMI ucapkan kepada seluruh juak-juak PAS dan mereka yang menyokong perjuangan songsang ini , rasanya ramai rakyat dah faham begitulah caranya ulama menangani masalah yang timbul..Baca Seterusnya.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels