Followers

Tuesday 11 December 2012

Pulau Pinang IBARAT Bumi GAZA Di Bawah Rejim ZIONIS


Rakyat Pulau Pinang khususnya orang-orang Melayu dan beragama Islam perlu diingatkan bahawa setiap tindakan dan kenyataan daripada puak-puak DAPigs hari ini perlulah di saring dan di teliti dengan sebenar-benarnya.MMI bukan sengaja mahu mencetuskan apatah lagi mencuit sensitivti perkauman tetapi hanya sekadar mahu mengingatkan para sahabat dan semua di luar sana jangan sesekali kita termakan dengan janji kosong puak rejim DAPigs ini.

Sebagai rakyat Pulau Pinang kita tahu bagaimana liciknya rejim DAPigs yang di sokong oleh segelintir orang Melayu songsang yang dah hilang integriti sebagai pejuang kerana terlalu meletakkan keinginan penuh nafsu untuk berkuasa.

Malah Pulau Pinang semenjak 2008 yang lalu di bawah rejim DAPigs keadaan buminya bukan saja tidak selesa tetapi turut menjadi medan beraraknya anak tempatan mengutuk tindakan seorang pemimpin rejim DAPigs bernama Guan Eng yang didatangkan dari luar Pulau Pinang.



Kemudiannya bermulalah apa yang kita gelarkan sebagai pembersihan etnik yang mana perobohon gerai dan rumah milik orang-orang Melayu berlaku.Di tambah pula dengan cubaan membeli tanah-tanah milikan anak tempatan kononnya untuk dibangunkan hub pendidikan di Balik Pulau sedangkan hub pendidikan bagi negeri Pulau Pinang sebelum ini adalah di Bertam Kepala Batas.




Tidak cukup dengan itu pelbagai janji mula ditaburkan yang mana sebahagian besarnya sehingga kini masih GAGAL di laksanakan.

1. Janji melaksanakan pilihanraya kerajaan tempatan di setiap majlis perbandaran dan majlis daerah masih tidak dikotakan oleh DAPigs.

2. Janji kerajaan Pakatan Rakyat untuk mengurangkan cukai kediaman sebanyak 20 % dan cukai premis komersial 10% tidak ditunaikan.

3. Janji kerajaan Pakatan Rakyat untuk meyediakan modal dan kadar sewa premis paling minimum kepada belia dan surirumah yang berminat menjalankan perniagaan tidak ditunaikan.

4. Janji kerajaan Pakatan Rakyat membela nasib golongan miskin seperti petani dan nelayan supaya mampu mempunyai pendapatan melebihi dari garis kemiskinan tidak tercapai.

5. Janji kerajaan Pakatan Rakyat untuk menggantikan skim Rukun Tetangga dengan sistem yang lebih cekap di kawasan perumahan tidak dilaksanakan.

6. Janji kerajaan DAP Pulau Pinang untuk membatalkan tol dan caj parking letak kereta pada hujung minggu di Pulau Pinang tidak dilaksanakan.

7. Janji Pakatan Rakyat untuk melenyapkan kes kes murtad juga tidak dilaksanakan malahan disokong pula oleh para pemimpin pembangkang agar mereka yang mau murtad dibenarkan berbuat demikian.


8. Janji Guan Eng untuk memberikan kemudahan WIFI di seluruh negeri Pulau Pinang masih belum sepenuhnya walaupun sudah hampir 4 tahun semenjak janji itu di buat.

Sepanjang tempoh 2 tahun ini berlaku pula penipuan dan pengambilan tanah Bayan Mutiara serta tanah Taman Manggis yang kini menjadi isu panas.



Malah terkini cubaan untuk mengaburi mata orang-orang Melayu Islam di Pulau Pinang sudah pun dilakukan oleh rejim DAPigs dengan memperuntukan dana yang agak besar kepada hal ehwal agama Islam.

Mengapa MMI menyebut mengaburi mata kerana kita tahu melalui analisis yang dilakukan oleh sahabat blogger Pisau.Net menceritakan segalanya.Baca Sini 

Selain dari itu rejim DApigs bukan saja bersikap RASIS malah sentiasa bersikap "double standard" khususnya kepada peniaga-peniaga kecil dan gerai-gerai makanan.Sekiranya tuan punya merupakan orang Melayu maka sudah tentu sedikit kesalahan sahaja gerai sudah pasti dirobohkan.


Tetapi melihat kepada gerai-gerai milikan bangsa Cina ianya ibarat cendawan tumbuh selepas hujan tiada apa-apa tindakan diambil walaupun ianya jelas merupakan kesalahan malah tindakan peniaga-peniaga ini yang dilindungi oleh rejim DAPigs terus menjalankan perniagaan sehingga menggunakan laluan lalulintas yang sepatutnya dikhususkan kepada kenderaaan membuktikan mereka semakin bongkak dan angkuh.



Selain dari itu jangan lupa juga rejim DAPigs sudah pun mempunyai pemimpin yang bersikap seperti MAFIA mahupun KONGSI GELAP yang pernah menggemparkan negara apabila mengeluarkan kata-kata kesat supaya peniaga India bungkus kain dan balik India.



Apakah semua di atas itu di rasai oleh rakyat di seluruh negara ? Tidak sama sekali kerana yang menerima kesan dan mengalami suasana ini hanyalah anak-anak tempatan yang saban hari berjuang demi memastikan rejim Dapigs ini dinyahkan dari bumi Pulau Mutiara ini.

Maka oleh kerana itulah tidak salah rasanya MMI ibaratkan bumi Pulau Pinang kini umpama bumi Gaza walaupun keadaan dan suasananya berbeza tetapi dari matlamat jelas ianya mempunyai persamaan.

Apa bezanya REJIM ZIONIS dengan REJIM DAPigs di Pulau Pinang ? 

Jika bangsa YAHUDI di Israel didatangkan dari benua-benua eropah sewaktu di selamatkan dalam peperangan dunia kedua yang lalu apa bezanya Guan Eng di Pulau Pinang yang jelas bukan anak tempatan. 

Jika di bumi Palestin rejim Zionis merobohkan rumah-rumah milik rakyat Palestin untuk dibangunkan projek-projek perumahan untuk penduduk warga Israel apa bezanya rejim DAPigs di Pulau Pinang yang merobohkan gerai serta rumah milik orang Melayu bahkan pembinaan rumah-rumah mewah yang kini berselerak bukankah satu tindakan licik untuk mengusir penduduk Melayu keluar dari Pulau Pinang ?

Jika Rejim ZIONIS merampas tanah-tanah milik rakyat Palestin apa bezanya penipuan dan pembohongan Rejim DAPigs dalam isu tanah Bayan Mutiara dan Taman Manggis ?

Jika Rejim ZIONIS mempunyai pemimpin yang langsung tidak boleh berkompromi apa bezanya dengan pemimpin Rejim DAPigs yang menjalankan tugas mereka ala MAFIA ?

Banyak lagi jika MMI nak muatkan disini namun perkara paling asas yang perlu orang Melayu dan Islam tahu dan faham adalah Rejim ini pernah cuba untuk menceroboh kesucian agama Islam itu sendiri.

Jangan lupa tentang tindakan tidak membenarkan bacaan ayat-ayat suci al-quran sebelum masuknya waktu subuh sebelum ini

Jangan lupa mereka menubuhkan jawatankuasa antara agama yang jelas membelakangkan perlembagaan negara yang meletakkan Islam sebagai agama rasmi.

Jangan lupa mereka kini sedang berusaha untuk membawa politik masuk ke dalam institusi masjid dengan mewujudkan pilihan raya masjid yang diragui sejauh mana ketelusannya.

Dalam satu sudut rasanya tidak perlu lagi kita mengulas perihal segelintir bangsa Melayu dan Islam yang menjadi pencacai kepada Rejim DAPigs ini kerana mereka jelas sudah lari dari agenda sendiri bahkan suara mereka umpama anjing menyalak bukit.

Tidak perlu rasanya MMI catatkan selebihnya kerana yang penting anda perlu pejamkan mata sebentar dan kemudian fikirkan apa benar yang MMI nyatakan , Pulau Pinang IBARAT Bumi GAZA Di Bawah Rejim ZIONIS !

Jika YA ungkapan anda maka kembalikan Pulau Pinang ke tangan UMNO dan Barisan Nasional semoga rakyat tidak lagi di zalimi dan di perbodohkan.

REJIM DAPIGS PERLU DINYAHKAN DARI PULAU PINANG !

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels