Followers

Tuesday 11 December 2012

Allo Abby Tolong Baca Ni !!


Alhamdulillah Afdlin Shauki dan rakan-rakannya kini selamat tiba di Malaysia dalam misi mereka ke Gaza membantu penduduk Palestin.Walau apa pun yang  berlaku sebagai rakyat Malaysia MMI mengucapkan syabas dan terima kasih kepada Afdlin serta rakan-rakannya kerana sanggup mengambil risiko semata-mata untuk membantu rakyat Palestin selain dari mengharumkan nama Malaysia.

Sepanjang Afdlin dan rakan-rakannya di bumi Palestin pelbagai rintangan terpaksa mereka tempuhi dan paling tak boleh terima akai apabila si mulut murai tak habis-habis dengan gediknya.Siapa lagi kalau bukan Abby si mulut puaka tu.

Namun MMI tabik "spring" pada Afdlin kerana sewaktu ditemui sejurus selepas sampai di KLIA dan diajukan tentang soalan berkenaan beliau sering ditempelak oleh si Abby tu , Afdlin dengan nada bersahaja menyatakan "kami tiada masa melayan kritikan dan komen negatif dari mana-mana pihak dan kami pergi dengan niat untuk menolong dan jika mahu , kita boleh berganding bahu bersama-sama sebagai tanggungjawab seorang Islam".

Nah ambik ang Abby oi ! Lihatlah bagaimana cara dan sikap orang yang ada akai dengan otak bukan dok meroyan dalam tweeter cari publisiti murah macam ang.

Sedarlah Abby ang sedang mempergunakan diri sendiri dan sedang di pergunakan oleh orang yang ada kepentingan nafsu kuasa melebihi perjuangan sendiri.

Ramai yang bagitau MMI depa makin meluat dengan perangai murai sorang ni , tak pa biaqlah dia meroyan sikit masa lagi dia tau lah..

MMI.

1 comment:

  1. Mengikut uji kaji, bermain dan meroyan dlm tweeter dapat mengurangkan rasa ghairan terhadap sex.
    Mungking Abby tengah dok menahan ghairah sek sewaktu bertweeter kot?

    ReplyDelete

Labels