Followers

Tuesday 11 December 2012

Tu Dia Selepas Zahrain Kini Zulkifli Nordin Pula ?!


Pasti ramai yang sudah mengetahui Tsunami yang baru melanda Pulau Pinang baru-baru ini.Tsunami yang MMI maksudkan bukanlah ombak besar yang pernah meragut nyawa seperti kejadian sebelum ini tetapi tsunami politik apabila YAB Datuk Seri Najib hadir dalam lawatan kerjanya ke Pulau Mutiara ini menyaksikan puluhan ribu rakyat menyambut dan bersama beliau dalam program yang disusun.

Malah penyerahan borang keahlian UMNO daripada Zahrain dan lebih dari 300 orang bekas penyokong Pakatan Haprak antara yang hangat di perbincangkan sehingga juak-juak Pakatan Haprak membuat pelbagai andaian serta ulasan mereka.

Dalam masa yang sama dikhabarkan Presiden PERKASA Ibrahim Ali juga melahirkan minat beliau untuk bersama UMNO sekiranya di pelawa.Bagi MMI walaupun ianya hanyalah sebahagian dari rencah dalam dunia politik tetapi dalam satu sudut ianya membuktikan bahawa perjuangan UMNO bersama Barisan Nasional berada dilandasan yang terbaik.

Zulkifli Nordin juga kini antara nama-nama yang di sebut bakal bersama UMNO namun sehingga entri ini ditulis beliau masih kekal sebagai Ahli Parlimen Bebas yang menyokong perjuangan UMNO dan Barisan Nasional.

Apa yang perlu anda ketahui adalah walaupun Zulkifli Nordin tidak bersama UMNO namun tindakan dan gerakan yang dilakukannya sudah cukup untuk membuatkan Pakatan Haprak gentar dan gerun dengan perkembangan yang berlaku.

MMI menghormati pendirian Zulkifli Nordin apabila menyatakan tidak semestinya menyertai UMNO kerana sebagai Ahli Parlimen BEBAS beliau menganggap sokongan dan perjuangannya sudah boleh dikira sebagai penyokong dan pendokong perjuangan yang dibawa oleh UMNO dan Barisan Nasional.

Sememangnya apa yang diperkatakan oleh Zulkifli Nordin ada benarnya , lihat saja video dibawah juak-juak Pakatan Haprak semestinya tak senang duduk apabila beliau membuka mulut.

  

Kepada semua jangan terlalu obses untuk melihat Zulkifli Nordin menyertai UMNO tetapi lihat kepada gerak kerja beliau dalam membongkar keceluparan dan kesongsangan Pakatan Haprak yang kini terkinja-kinja mahu mendapatkan Putrajaya.

Percayalah usaha bersama untuk menyedarkan rakyat bahawa hanya UMNO dan Barisan Nasionallah yang terbaik mengemudi negara perlu diteruskan demi kelangsungan perjuangan membela nasib Bangsa,Agama dan Negara.

Ayuh semua pertahankan PUTRAJAYA !

MMI.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Labels