Followers

Sunday 6 January 2013

Ahli PAS SERANG Konsert DAPigs Di Sebarang Jaya ?!


Bertempat di Tapak Ekspo Seberang Jaya Pulau Pinang malam tadi satu program ceramah oleh Pakatan Haprak telah diadakan.Kehadiran para penyokong Pakatan Haprak diberitakan mencecah puluhan ribu dan ini memberikan isyarat jelas bahawa Pakatan Haprak kini sudah bersedia bagi menghadapi pilihan raya ke13.

Namun berlaku sedikit kekecohan apabila penyokong-penyokong PAS bertindak menyerang pihak penganjur dan membantah aksi yang ditunjukkan oleh sekumpulan wanita DAPigs yang mengadakan persembahan tarian.

Tindakan tersebut dilakukan kerana PAS tidak rela menggadaikan maruah parti mereka yang meletakkan Islam sebagai wadah perjuangan selama ini.

Berikut adalah video rakaman bukti kejadian tersebut ,'

 

Ampa nampak dak apa yang berlaku dalam program tu ? Apa pun tak buat beb ! 

Tengok sendirilah gelagat para penyokong pakatan..dek gelekan Ahmoi atas pentas langsung mata tak berpaling ke arah lain..Dah tak ada modal lain selain menggunakan perempuan menari diatas pentas untuk elak orang ramai beredar.. Ini bukan kebangkitan rakyat.. Ini nak membangkitkan nafsu serakah..

Nafsu serakah memang layak dengan Pakatan Haprak ! Baca Seterusnya

MMI nak pesanlah lain kali jangan bercakap dan tuding jari dekat orang lain naa..gambar kat atas tu tak ada kena mengana dengan cerita ni , saja bikin hiasan sikit ja..

MMI.

1 comment:

  1. Sampai hati dia orang perlakukan pakcik pakcik macam tu sekali....... PAS nak musnahkan parti sendiri nampaknya.

    ReplyDelete

Labels