Followers

Tuesday 29 January 2013

Mana Ada Orang GILA Mengaku Dia GILA !!


Jikalau terlampau excited dan menjadi gila kepada sesuatu perkara, orang tidak waras boleh bertindak melakukan perkara perkara pelik.

Sifat ini ada kepada kedua dua anak beranak ahli politik Malaysia. Sayang sekali, Malaysia ada mempunyai kelahiran orang-orang politik seperti mereka ini.

Bila William mati, kerana misadventure, dimana sebab kematian kanak kanak 6 tahun itu masih menjadi misteri, Lim Kit Siang memperli pemimpin kerajaan dengan menyatakan sebab mereka ini lah keselamatan kanak kanak seperti William menjadi satu isu, dan mencuba menunjukan kelemahan itu keatas pemimpin kerajaan.

Dia cuba kenakan BN.

Sebelum itu, Lim Guan Eng memberi kebenaran meletakan gambar beliau di banner hari keputeraan Nabi Muhamad semasa maulidul rasul peringkat negeri Pulau Pinang.

Lim Guan Eng bukan Islam. Rakyat pun tidak tahu apa agama beliau. Sebelum itu beliau mengesa kerajaan terima terjemahan perkataan tuhan kepada kalimah Allah.

Lihat perbuatan orang excited. Hari Kristmas, jadi Kristian. Hari kebesaran Islam, jadi orang Islam sebagai kalifah. Hari ini menjadi Lord Murugan, dimana gambar beliau lebih besar dari tuhan Hindu.

Sekali Kristian, sekali Islam, sekali Hindu, lain kali jadi Ayah Pin.

“Lebih baik terus cerita bahawa awak tu syaitan bebagai rupa”.

Ini bukan jenis orang terdesak. Ini jenis seorang maniac. Jikalau teringin sex dan tidak puas sex dengan isteri, manusia jenis ini bercita cita untuk mengadakan sex dengan seekor gajah.

Pada fikiran dia, kemaluan dia itu lebih besar dari kemaluan seekor gajah jantan dewasa. Dan setelah di tanya oleh gajah betina yang di “sek kan nya” itu “hey Lim Guan Eng, lu sudah masuk kah”, baru beliau bertanya kepada bapa beliau Lim Kit Siang. “Papa Papa, lu tengok sudah masuk kah, gua tak rasa apa apa lah, father”. “Hey anak ku, lu punya kecik lah, ciput saja, itu rokok Malboro punya saiz; itu gajah punya size, sama besar batang kelapa lah, lu ada angin kah mau bantai itu gajah?”. “Gua pun tarak gila semacam lu lah, wahai anak ku Guan Eng!”.

Begitu lah. Orang gila tidak akan mengaku dia gila. Pergi tanya penghuni rumah orang orang gila di Tanjung Rambutan. Mereka akan berkata “awak semua gila kah mengatakan saya ini seorang gila?”.

Macam gambar ayam pakai kasut kat atas tu..Agaknya yang gila tu ayam ka atau orang yang bagi ayam pakai kasut ?

sumber innerblog

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels