Followers

Thursday 21 February 2013

Nik Aziz Pening Kepala VIDEO Ore Kelate Nok Kalih Doh ?!!!


Apa yang berlaku kini bukannya kerana UMNO mahupun BN membeli mana-mana rakyat khususnya di Kelantan.Yang pasti kerajaan Barisan Nasional yang melakukan perubahan melalui program tranformasinya berjaya di terima rakyat keseluruhannya.

Maka menjadi dasar kerajaan untuk terus menyalurkan bantuan kepada rakyat Malaysia yang dikira berhak melalui pelbagai program bantuan antaranya adalah BR1M,TR1M,BL1M dan banyak lagi.Sedar atau tidak pemberian bantuan ini telah merancakkan ekonomi di setiap kawasan kerana rakyat kini mampu berbelanja seterusnya merancakkan perniagaan dan ini sudah semestinya turut membantu kerancakan ekonomi dalam negara.

Terfikirkah anda apabila berlaku kerancakan ekonomi dalam negara maka sudah tentu ianya membantu negara bukan saja dari peningkatan ekonominya tetapi juga mampu menarik pelabur-pelabur untuk masuk melabur dalam negara kita.

Begitulah pusingannya dan apabila ianya berlaku sudah tentu semua pihak dapat menikmati hasilnya.Maka bertitik-tolak dari sinilah kepercayaan rakyat kepada UMNO dan Barisan Nasional kembali pulih.

Perlu diingat pilihan rakyat ini bukannya calang-calang pilihan ianya merupakan pilihan terpenting mereka kerana sikap pembangkang yang semakin caca marba.Bagi setengahnya yang berada diluar waima mereka itu penyokong PAS mahupun pembangkang selama ini sudah mula untuk cuba kembali bersama kerajaan.

Sesuatu yang menarik berlaku di situ dan kerana itu jugalah barangkali video di bawah di hasilkan , Jom Terjah !!!



Tidak syak lagi BN dalam kedudukannya yang terbaik setakat ini .. So Lets Vote For BN !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels