Followers

Thursday 13 June 2013

HOT Gadis Tunjuk Punggung ?!!


Terkejut MMI apabila di maklumkan tentang aksi tunjuk punggung ni ! Setahu MMI kalau di Malaysia ni bab punggung jangan cita banyaklah sebab ada orang tu lebih "expert" . Tapi yang ni lain sikit punggung ni tak boleh sentuh cuma boleh tengok ja.Ish ish ada ka orag buat kerja lagu ni ? Kat mana tu ? Haaa kalau nak tau baca kat bawah ni...

Pada setiap hari Sabtu kedua bulan Julai, orang ramai berkumpul di luar Mugs Away Saloon, di Laguna Niguel, California, untuk Mooning tahunan Amtrack.

Dikenali juga sebagai (Mooning of the Train), tradisi bermula 1979. Lagenda ia semua bermula apabila seorang, (orang kaya) berjalan ke bar dan berjanji memberi minuman percuma kepada sesiapa sahaja dengan syarat menunjukkan punggung mereka kepada kereta api Amtrak (kereta api penumpang).

Pernah acara gila dan pelik ini mendapat sambutan sehingga disertai lebih dari 1,000 orang.Malah sebelum itu dalam beberapa tahun sebelumnya seramai 8,000 orang menyertai mooning ini dan macam biasa ada yang mabuk di khalayak ramai dan perayaan terpaksa ditutup.





Gila memang gila !!

Kereta api kebanyakannya penuh apabila  melalui Mugs Away Saloon dan konduktor  melambatkan supaya penumpang benar-benar boleh menikmati pemandangan dengan panorama punggung manusia .....hahhaha menarik.

Tapi MMI nak pesan dekat ampa semua jangan dok buat perangai serupa puak-puak yahudi ni nanti tak pasai-pasai keretapi tak boleh jalan.

Psst mungkin sebab ni kot yang mamat sorang tu suka sangat dengan puak-puak yahudi ?!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels