Followers

Monday 17 September 2018

Kenapa Rakyat Perlu Sokong Mahasiswa Tolak Maszlee !


Rasanya ramai yang kenal dengan Maszlee ni seorang menteri dalam kabinet Mahathir yang sejak dari mula perlantikan lagi dah buat hal.

MMI tak pernah lupa tentang isu BR1M dan orang Melayu yang diperkatakan oleh beliau dengan seorang mamat yang disebarkan .....



Apa jua maklum balas dari Maszlee atau mana-mana pihak yang memihak kepada beliau sekalipun, MMI anggap ianya sebagai sampah kerana apa yang ditonjolkan itu dalam keadaan bersahaja sambil ketawa. 

Gerak laku itu sebenarnya memberikan gambaran secara tidak langsung bahawa kedua-dua mereka sedang menyindir orang-orang Melayu seolah-olah Melayu yang menerima BR1M itu terlalu BODOH  dan KOLOT.

Memang MMI tak nafikan ada di kalangan penerima BR1M itu mungkin datangnya dari kumpulan yang serba kekurangan. Namun janganlah kerana kekurangan itu Maszlee boleh bertindak sedemikian.

Mamat kurang ajar dia ni !!!!!

Dan kerana kurang ajar inilah akhirnya beliau sekali lagi terpalit dalam satu insiden yang amat memalukan sebagai seorang menteri yang kononnya berjiwa rakyat !!! 

Maszlee lantik diri sendiri sebagai Presiden Universiti Islam Antrabangsa Malaysia (UIAM).

Lantik diri sendiri bro !!! Itu ok lagi ... Nahhhh bila dah lantik mahasiswa dan mahasiswi bangkit menolak perlantikan tersebut dan mendesak Maszlee segera meletakkan jawatannnya !!!!

Ambik hang MALU BRO ... Mana nak letak muka ????

Tapi dia ni jenis muka tebal sanggup berlakon maintain walaupun muka merah menyala .. telinga sakit tak tahan dengar laungan supaya letak jawatan ! letak jawatan ! letak jawatan !

Kemudian datanglah bala tentera yang MMI agak gang-gang RM3K untuk menyelamatkan Maszlee dari terus dimalukan.

Macam-macam alasan diberikan sampailah ke tahap dituduhnya pula mahasiswa dan mahasiswi ni yang kurang ajar !!!

Dasyatkan ??? 

Tapi chill rilek gang ... MMI yakin ampa semua akan menyokong dan bersetuju dengan para mahasiswa dan mahasiswi yang menolak Maszlee dan MMI percaya ampa akan faham kenapa MMI kata rakyat perlu sokong mahasiswa tolak Maszlee !!!

Baca kronologi link di bawah ....


5 comments:

  1. ORANG TELINGA CAPANG MEMANG DEGIL

    ReplyDelete
  2. Dah pegang presiden UIA boleh la rekod-rekod lama yang 'kurang cemerlang' semasa menjadi staf di sana 'dikawal' Sedangkan semasa jadi staf pun 'berpolitik'.

    ReplyDelete
  3. OOOOO....MALAUN ROPE DIA NI

    ReplyDelete
  4. Besar sial nya MASZLEE rupanya.

    ReplyDelete
  5. MEMOHON UNTUK PINJAMAN CEPAT DAN KESELAMATAN

    Adakah anda memerlukan pinjaman. Kami sah dan memberi jaminan pinjaman pemberi pinjaman. Kami adalah sebuah syarikat dengan bantuan kewangan. Kami meminjamkan dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami memberikan bantuan benefisiari yang boleh dipercayai seperti Kami akan senang menawarkan pinjaman Anda Hubungi kami melalui E-mel: susan.credit@hotmail.com

    ReplyDelete

Labels