Followers

Friday 13 September 2013

16 September Kini Kembali Zul Kulim Senyum Sumbing !!


Pasti ramai yang masih ingat tanggal 16 September bukan ? Jangan lupa ia pernah mencetuskan kegemparan politik di negara kita.Tanggal tersebut bukan sahaja di kenali sebagai hari penubuhan negara Malaysia tetapi turut menjadi panas satu ketika dulu apabila Anwar telah mengumumkan kepada seluruh rakyat Malaysia beliau akan menjadi Perdana Menteri tanpa melalui proses pilihanraya.Negara kononnya bakal menyaksikan satu sejarah politik apabila kerajaan Barisan Nasional akan tumbang dan Anwar bersama pembangkang akan menjadi kerajaan Malaysia.

Fuh hebat sungguhkan ? Di saat merekalah yang sering melalak menuduh kerajaan BN tidak mengamalkan ketelusan boleh pula Anwar mengaku kerajaan akan di tukar dengan sokongan ahli-ahli parlimen BN yang akan melompat masuk ke barisan pembangkang seterusnya membolehkan beliau menubuhkan kerajaan.

Masih ingat pada ketika itu banyak pihak tertanya-tanya siapakah ahli parlimen BN yang nak melompat tu ? Haha macam-macam cerita keluar bukti yang Anwar ni kaki putar belit tahap dewa.

Bila sebut tentang putar belit tu , teringat tentang seorang mamat ni siapa lagi kalau bukan Zul Kulim hihi dia ni salah sorang yang kena pembohong dengan si Nuar tu.Punya hebat Zul Kulim salah sorang yang dijanjikan untuk di lantik jadi menteri.

Peh menteri tu Yob ! Mesti Zul Kulim tersenyum sumbing masa tu maklumlah nak jadi menteri kihkih.Macam tulah cerita dia , tapi kini Zul Kulim dah sedar dah dan banyak bantu UMNO dan BN untuk lawan puak-puak pembangkang ni.Kurang-kurang dia dah sedar bro...

Yang selebihnya ampa semua dah tau sampai ke hari ni 16 September Anwar hanyalah sebuah janji retorik seorang manusia yang gila nak berjawatan.


Apa yang MMI rasa dengan tanggal 16 September 2013 yang bakal menyusul dalam sehari dua ni apa kata kita pakat ramai-ramai balun Anwar kaw-kaw punya.

Selain dari kita menyambut hari penubuhan Malaysia kita guna semua channel yang ada hantam Anwar kaki putar belit tahap dewa nih supata rakyat ingat yang dia pernah PEMBOHONG semata-mata gian nak jadi perdana menteri.

Amacam ??

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels