Followers

Tuesday 26 November 2013

CINABENG Di Raja Uda Lebih TERUK KURAPNYA !!!


Ekoran kenyataan biadap lagi kurang ajar si Jeff Ooi yang kini besaq kepala bila dah jadi Ahli Parlimen maka MMI merasakan perlu untuk turun ke kawasan puak-puak musibat ini untuk melihat sendiri apakah kawasan-kawasan mereka BERSIH daripada kucing-kucing kurap yang boleh mendatangkan sakit mata kepada rakyat.

Maka MMI memilih untuk meninjau di Raja Uda Butterworth , kawasan ini seperti banyak pihak sedia maklum sudah menjadi China Town dan majoriti penduduk yang mendiami kawasan ini adalah puak-puak cinabeng.

Rupa-rupanya kawasan ini bukan sahaja menjadi lubuk kepada bangsa pendatang tak sedar di untung tetapi menjadi sarang kepada kucing-kucing kurap yang melata di serata jalan.Seolah-olah di sini tiada undang-undang bila mana kucing-kucing kurap yang berniaga di sini langsung tidak di ambil tindakan malah boleh di lihat dengan jelas mereka menggunakan kawasan sesuka hati untuk berniaga termasuklah jalanraya utama.


Lihat keadaan van berwarna putih berada betul-betul di atas garisan tengah jalanraya.Rasanya kenapa van tersebut berada dalam keadaan sedemikian ? Sebabnya kucing-kucing kurap ini telah meletakkan kenderaan mereka di tepi-tepi jalan sesuka hati mereka dah macam outlaw dah MMI tengok.



Inilah sebenarnya realiti yang berlaku di Raja Uda dan akan sentiasa berlaku dari masa ke semasa.Di mana agaknya Ahli Parlimen atau pemimpin-pemimpin seBIADAP Jeff Ooi sekiranya perkara-perkara sebegini di laporkan ??

Hahaha KUCING KURAP mana BERANI dengan si Guan ENG !!!

Mudah cerita dalam mana-mana kawasan contohnya seperti yang ampa semua tengok dalam gambar kat atas tu PASTI tidak akan ada suara mahupun kelibat puak-puak musibat DAP ini untuk hadir dan mengarahkan tindakan di ambil kepada mereka yang melanggar peraturan.

Kenapa ??? Kerana kesemua itu satu BANGSA dan SETARAF KUCING KURAP yang menumpang makan di kawasan orang lain.

Pesanan MMI mudah , kepada warga MPPP & MPSP kamu sudah di hina sedemikian rupa malah pimpinan kamu juga turut di hina setaraf kucing kurap dan tidak terpelajar.

Apa kamu masih mahu tunduk kepada mereka ??? Inilah masanya KERAHKAN segala kekuatan dan jentera yang kamu ada untuk HAPUSKAN penempatan gerai-gerai HARAM milik bangsat-bangsat cinabeng ini di seluruh negeri.

Cuma MMI terfikir juga , Musibat-musibat Melayu yang kini sedang bersenang-lenang di dalam sana .. Mahukah mereka membela kamu ????

Ramai yang dah berkurap sebenarnya !!!

Baca juga artikel di SINI & SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels