Followers

Wednesday 27 November 2013

Jeff Ooi RASIS,BIADAP & KURANG AJAR Kakitangan MPPP Mula BERSUARA !!!


Hari ini satu sidang media diadakan oleh kakitangan MPPP untuk membantah sikap kurang ajar Jeff-Oii. Jeff Oii sebelum ini menyelar kakitangan MPPP sebagai anjing kurap kerana pihak atasan menghantar pegawai bawahan untuk bertemu beliau berikutan masalah di Pasar Jelutong.

Mungkin kerana merasakan sudah terlalu kuat dan kebal, disebabkan berjaya menawan Pulau Pinang selama 2 penggal berturut-turut, seorang pemimpin DAP baru-baru ini dilaporkan telah mengeluarkan satu kenyataan kontroversi dengan memanggil kakitangan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) sebagai kucing kurap.

Di dalam kejadian Sabtu lalu, ahli parlimen Jelutong, Jeff Ooi dilaporkan telah menghina kakitangan MPPP yang berpangkat rendah. Malah ketika ditanya mengenainya, Ooi seolah-olah bangga dengan perbuatannya itu apabila mengaku memberi label 'kucing kurap' kepada beberapa pegawai MPPP.Baca Selanjutnya 


Bagus !! Sekurang-kurangnya ada Melayu dalam MPPP yang punya teloq !! Sidang media petang tadi merupakan AMARAN kepada puak-puak cinabeng musibat pendatang jangan kurang ajaq dengan orang Melayu !!

Jangan ingat Melayu di Pulau Pinang akan berdiam diri dengan cacian dan hinaan yang makin menjadi-jadi sejak kebelakangan ni.

Kepada orang-orang MELAYU yang masih punya teloq ampa kena bertindak , suarakan hak ampa jangan sesekali biarkan anak haram ini pijak kepala kita !

MMI menyeru kepada semua kakitangan Majlis tak kiralah MPPP atau MPSP sekalipun BANGUN atas nama MELAYU dan ISLAM !! Ampa adalah kumpulan yang di HINA oleh Jeff Ooi sebagai KUCING KURAP !! 

Paling tidak pun naikkan banting atau banner di seluruh negeri , nyatakan ketidakpuasan hati kamu terhadap Jeff Ooi dan barisan kepimpinan puak DAPigs yang tak sedar di untung tu.

Nak harapkan Melayu dalam PKR dan PAS ?? Tak payah mimpilah !! Teloq depa dah bagi dekat ANJING !!

Baca artikel berkaitan di SINI & SINI 

MMI 

No comments:

Post a Comment

Labels