Followers

Wednesday 27 November 2013

Maskot Getah DAP Guna Duit Rakyat ??


Nampaknya burung Guan Eng yang di lepaskan ke laut di Pulau Pinang beberapa bulan lepas kini sudah MATI.Maskot getah berupa burung yang bernilai RM60 ribu ini kini terdampar di tepi pantai barangkali kerana arus laut yang kuat atau tidak di selenggara dengan baik.


Ada sesetengah kawan-kawan yang kata ini Feng Shui tarak bagus punya PETANDA sesuatu bakal berlaku dalam parti DAP.Huhuhu memang betullah awal-awal lagi pemilihan parti puak-puak tu dah kacau bilau siap MENIPU lagi.

Paling tak boleh blah mana ada HORMAT dalam DAP , orang yang dapat nombor 5 pun di angkat jadi abang besar hihi biasa bro parti ni milik persendirian !! 

Oklah bab tu MMI tinggalkan dekat ampa untuk fikirkan tengok..Cuma yang MMI nak tekankan kat sini bukan ka satu perkara yang MEMBAZIRKAN , maskot yang menelan belanja sebanyak RM60 ribu di biarkan tersadai sebegitu rupa ??

RM60 ribu tu beb !! Banyak perkara boleh di buat dengan nilai semacam tu !!

MMI tak mau ulas banyak-banyak , hanya 2 perkara sahaja yang perlu kita berikan perhatian ,,

Pertamanya inilah salah satu tindakan paling bodoh dan mengikut hati puak-puak DAP semata-mata nak tunjuk HEBAT dengan melepaskan maskot getah tu ke laut.Apa kebaikannya untuk rakyat Pulau Pinang ??? Baca Sini 

Keduanya kos RM60 ribu yang di gunakan untuk maskot tersebut , duit siapa tu bro ??? Baca Sini 

MMI rasa mungkin kerana sikap BOROS dan tak boleh belah puak-puak DAPigs nilah yang menyebabkan baru-baru ni beberapa pemimpin mereka membuat pengumuman keluar parti.Dalam masa yang sama seorang anggota Dewan Undangan Negeri DAP turut di pecat kerana alasan GAGAL menyumbang kepada parti.

Hmmm menyumbang ?? Apa mungkin si ADUN tu tak mau menyumbang sebab puak-puak DAP ni buat parti tu semacam mak bapak depa punya !!! 

Apa mungkin sumbangan daripada wakil-wakil ADUN parti DAP dari seluruh negara di gunakan untuk menghasilkan maskot burung Guan Eng yang sekarang ni dah tunggang terbalik ??

Alo brader depa kata kos buat maskot getah tu adalah hasil sumbangan pihak-pihak tertentu , pihak mana ??? Boleh jadi duit sumbangan wakil-wakil rakyat DAP ka ??? Kalau macam tu duit tu duit RAKYAT beb !!!!

Kalau dah duit rakyat , puak-puak DAP ni memang SIAL sebab laburkan dalam satu perkara yang langsung tak bawa faedah kepada rakyat !!! 

Kalau ampa ada kenal dengan Guan Eng suruh dia jawab sat na !!!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels