Followers

Sunday 17 November 2013

PAS Jangan Jadi BACUL Nyatakan Sahaja Tidak Bersama Pakatan Haprak !!! DAYUS Ker ??

Gambar Hiasan
Nampaknya pertempuran kini berlaku di antara dua pihak yang mengaku sahabat dalam Pakatan Haprak.Siapa lagi kalau bukan PAS dan DAP apabila Karpal Singh seorang manusia yang pernah di kawal rapi oleh Unit Amal PAS satu ketika dulu mencadangkan supaya pendaftaran parti politik dan badan profesional berdasarkan agama dan kaum termasuk Pas dibatalkan kerana membahayakan negara. 

Serentak dengan itu pelbagai pihak tampil menyatakan ketidakpuasan hati masing-masing termasuklah macai-macai PAS yang selama ini sanggup MELACURKAN diri mereka semata-mata kerana mahu menjaga kesepakatan atau ukhuwah sesama rakan dalam Pakatan Haprak.

Sikap sesetangah pemimpin PAS yang selama ini mengaku akan melakukan dakwah malah akan turun memberikan penerangan sewajarnya kepada puak-puak musibat DAP ni supaya memahami Islam dan kepentingan umat Islam nampaknya CUKUP BERJAYA sampaikan kalimah Allah pun sanggup di GADAIKAN mereka.

Malah hasil daripada PELACURAN berterusan PAS dalam Pakatan Haprak menjadikan sebahagian daripada mereka kini menerima konsep keterbukaan atau Liberal yang di bawa oleh sahabat mereka sama ada dalam PKR mahupun DAP sendiri.

Sehingga artikel ini di tulis pelbagai kenyataan sudah pun di keluarkan oleh kedua-dua belah pihak yang MMI rasa akan berakhir dengan pertemuan di meja rundingan.Seperti biasa Anwar Ibrahimlah yang akan menjadi orang tengah menyelesaikan kemelut ini seterusnya mengangkat beliau sebagai HERO.

Dah faham benar muslihat puak-puak ni banyak berlakon malah PAS lah yang sering menjadi BACUL dan DAYUS dalam setiap keputusan yang di buat.

Bagi MMI mudah perang mulut sudah , bukti pun sudah , menyanggah sudah dan macam-macam lagi sampaikan ke tahap tuduh-menuduh dan penafian pula.

Mudah cita PAS harus segera menyatakan pendirian mereka kerana ini melibatkan dasar parti dan perkara paling utama yang harus di lakukan oleh kepimpinan mereka adalah mengumumkan KELUAR dari PAKATAN HAPRAK !!

Sehingga ke saat ini masih belum ada apa-apa keputusan di buat dan ini membuktikan bahawa PAS sememangnya DAYUS malah BACUL dalam membuat keputusan ataupun menyatakan pendirian mereka.

Nampaknya PAS lebih rela terus menjadi PELACUR dalam Pakatan Haprak daripada mempertahankan prinsip serta pendirian parti mereka sendiri.

Agak-agaklah kalau nak berlakon pun !!

Baca juga artikel menarik di blog Dr MiM 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels