Followers

Saturday 21 December 2013

Khabarnya Identiti MINAH Ni Sama Dengan Yang Bikin ONAR Hari Tu !!!


Sebelum ni heboh di media-media sosial tentang sorang minah yang persendakan agama Islam dengan tindakannya yang mempersendakan zon menutup aurat dan berpakaian sopan seperti mana yang tertera dalam gambar di bawah.


Dan katanya gambar yang atas sekali tu adalah orang yang sama dengan gambar di bawah.Hmm MMI pun tak pasti sangat cuma kedua-dua gambar tu mencerminkan watak dan keperibadian anak-anak muda masa kini yang rasanya dah terlalu jauh bertranformasi.

MMI bukan nak mengajar apatah lagi menegur cuma terfikir kadang-kadang suami atau ketua keluarga seperti bapa dan ibu zaman sekarang ni dah tak boleh nak bezakan ka antara pakaian yang sepatutnya dengan yang tak sepatutnya ??

Pernah MMI jumpa si ibu siap bertudung labuh tapi si anak gadis dengan leggingnya sampai nak terkeluar isi bontot boleh selamba ja shopping sama-sama.Baju jangan cakaplah kalau tak nampak isi pinggang bukan baju lah nama dia.

Paling tak boleh blah si ibu siap boleh tegur pula orang yang isap rokok sebab asap mengganggu katanya huhuhu bab anak sendiri tak tegur pun !!!

Barangkali inilah dunia masa kini lagi maju negara kita maka lagi majulah orang-orang kita IKUT TREND la katakan...

Oh ya berbalik pada minah tadi sahabat blog Badut Rakyat kata dia tu juga penyokong puak-puak pembangkang !! Baca SINI 


Sama dak ??

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels