Followers

Saturday 18 January 2014

Anwar Hantar Anak IKAN Saingi Himpunan Pertahan PM Di Sebarang Jaya !! Lagi GAMBAR ..


Inilah rupa anak ikan Anwar yang turun petang tadi di roundabout Seberang Jaya kononnya buat flashmob tentang kenaikan harga barang tapi HAMPEH puak-puak ni banyak melepak dengan tangkap gambar ja !! Siap posting dan boleh senyum lagi mungkin nak antar dekat si Nuar kot kurang-kurang bolehlah dia belek-belek mana satu paling cun !

Hahahaha mangkuk !

Untuk rekod tengahari tadi satu himpunan orang-orang Melayu bagi mempertahankan Datuk Seri Najib telah diadakan ekoran penghinaan oleh Adun Machang Bubuk yang dengan sengaja dan berniat telah menyumbat sayur kangkong ke mulut replika berupa wajah Perdana Menteri.

Satu tindakan paling bodoh yang di pertahankan oleh Anwar dengan menganggapnya sebagai demokrasi.Kepala hotak dia demokrasi , barua inilah sebenarnya yang merosakkan sistem demokrasi di negara kita sejak di bebaskan dari tahanan.

Rakyat dan orang Melayu khususnya jelas tidak dapat menerima tindakan penghinaan sedemikian apatah lagi memberi muka kepada mereka yang terlibat secara langsung dan ianya di zahirkan dengan kehadiran lebih dari 3 ribu orang bersama-sama berdemo menyatakan kecaman mereka terhadap pemimpin PKR terebut.

Perarakan yang bermula di Pusat Sukan Sunway dan berakhir di Pasaraya Sunway Carnival itu turut disertai Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang YB Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican , Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang Datuk Musa Sheikh Fadzir, Ketua UMNO Bahagian Permatang Pauh Mohd Zaidi Said dan barisan kepimpinan UMNO Pulau Pinang lainnya.

Berikut adalah gambar-gambar sewaktu perarakan siang tadi..














MMI

No comments:

Post a Comment

Labels